Saker som stör mig orimligt mycket 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
För att jag är en elak jävel :devil: Nä skämt åsido, jag brukar som mest knäppa någon bild eller filma några sekunder bara, sen åker telefonen ner i väskan så jag kan njuta av spelningen istället. Just att andra också stör sig är inget jag har tänkt på ens.
Något enstaka foto eller att filma i några sekunder av favoritlåten har inte ens jag något emot. :) Skulle däremot inte göra det själv.

Japp! De drog in våra julklappar så att ingen ska tro att vi är mutade. Det händer ju titt som tätt att förarna mutar mig för att få grönt någon minut tidigt, inte för att de kan åka då eftersom de följer en tidtabell men ändå.
Och tänk om "folket" fick veta att vi får en fralla till frukost vid heldagsutbildningar :nailbiting:
Det är ungefär så långt vår arbetsgivare kan sträcka sig, en torr fralla eller en jäkla bulle.

Något enstaka foto eller att filma i några sekunder av favoritlåten har inte ens jag något emot. :) Skulle däremot inte göra det själv.
Nä inte jag heller egentligen, tills det kommer upp en annan lur framför min så man har stått där helt i onödan :p
Var annat när jag var ung, då ville jag ha bra bilder och allt. Nu på äldre dagar känner jag mest palla, ska jag fota ordentligt så får jag väl skaffa presspass och släpa runt en kamera istället. Vilket aldrig skulle falla mig in för, ja... Palla :p

Haha, alltså va?:rofl: Skön du är.
Haha jamen det är ju så jäkla normalt liksom, "alla" fotar och filmar ju :D

Stör mig på att jag är sååå mätt, men det var sååå gott. Vill äta mer :(
Men grattis!
ina_dance5.gif

På samma tema som "don`t worry" så stör jag mig också på folk som strösslar med fjuttar när de skriver på engelska och ska skriva nåt i plural. NGO's betyder inte flera NGOs. MNC's ska vara MNCs. Senast såg jag nån som skrev "DINK's" fastän DINKs är det rätta. Världens minsta futtigaste grej och ändå stör jag mig så mycket.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka