Förresten alla som säger "nom nom nom".
Jag instämmer till fullo om just det här: alla som säger "nom nom nom".
vad är poängen liksom?
Potatisen, köttbullarna och prinskorven. Omnomnom!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förresten alla som säger "nom nom nom".
Jag instämmer till fullo om just det här: alla som säger "nom nom nom".
vad är poängen liksom?
Potatisen, köttbullarna och prinskorven. Omnomnom!
Lutfisk är en av de få grejor jag köper och festar på i min ensamhetOch lutfisken! Vad fan är grejen, smakar ju ingenting?! Ett glas vatten har mer smak ju
Attans, du hann före!
felåt
Men... Varför? Vad är grejen? Det är ju helt smaklöst!Lutfisk är en av de få grejor jag köper och festar på i min ensamhet
Resten av julmaten kan jag vara utan.
Nix. Det är gott. Har en väldigt särpräglad - om än mild och diskret - smak.felåt
Men... Varför? Vad är grejen? Det är ju helt smaklöst!
Alltså det enda goda i den mixen är ju potatis.Nix. Det är gott. Har en väldigt särpräglad - om än mild och diskret - smak.
Plus att kombinationen av lutfisk, bechamelsås och bra potatis är helt oslagbar. Jag skulle kunna äta mig sjuk på det.
Jag tog bort den för att jag stör mig orimligt mycket på den katten!Det stör mig orimligt mkt när folk tar bort sin avatar så jag inte känner igen dem. @Petruska
En annan sak som stör mig så mycket att jag vill skrika är rösten som ropar ut stationer på tåget jag pendlar med, på vissa tåg säger den nämligen "Nästa station BOHU. BOHU". Det heter FÖR FAN BOHUSSSSSSSS! Det kryper i mig varje gång och så sitter jag där och väser "sssssss" för mig själv.
Eller min nya favorit som jag hörde över högtalarsystemet häromdagen; "tåg till (ställe) avgår kl 1617från spår 5. observera att tåget kan avgå innan eller efter utsatt tid"
Vafaaaan? innan?!?
Nä julmaten är nog det jag förstår minst. det är ju saker man äter lite då och då. inget speciellt. bara fett och flötigt i kombo och alla äter tills de vill spy varför? Det är ju inte ens gott. Vi har mat året runt så vi lider ju inte nån nöd direkt. snarare tvärt om. Så varför hetsäta. nä jag har verkligen ingen förståelse
Nej, exakt, man behöver ju inte ens ha en massa olika sorters mat att välja på om man har eget julbord och äter man ute så varför äta sånt man inte gillar? Jag plockar ut mina godbitar och äter mer av dem än lite av allt.@Mia_R
Jag förstår det inte heller. Man måste ju inte äta allt.
Jag gillar oftas det kallskurna som sillar, sallader och lax mera än den varma maten, så då tar jag mera av det, tar väldigt lite potatis då det bara fyller upp i onödan, och bara lite, lite julskinka, mer för att det hör till än att jag skulle tycka det är jättegott.
Förstår inte varför det gnälls på julmat, jag äter bara det jag tycker är gott och lagar inte mat jag inte vill äta. Vad man har på sitt julbord är ju upp till en själv, likaså om jag äter julbord ute, jag tar det jag vill ha och går hellre flera gånger än lastar en tallrik full med allt möjligt. När jag är mätt slutar jag äta, julbord funkar som vilken buffé som helst, det är ingen som tvingar dig att äta av allt.
Jag förstår inte det heller. Vi gör inget som inte någon äter och verkligen vill ha. Varför skulle vi? Vanlig kokt potatis har vi aldrig någonsin haft. Tråkigare mat är väl svårt att hitta.
Jag stör mig på att vi har börjat med annonserad och verklig tidtabell
Men jag vänjer mig nog, kanske