Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Takire
Inte tänkt på just det, men måste säga att jag verkligen älskat Prostens barnbarn. Typ bästa som finns
Även noterat kalenderikonens datumvisning?Att klockikonen på smartphones fungerar som klocka. Alltså rör sig och visar den faktiska tiden.
Visa bifogad fil 62339
Nu såÄven noterat kalenderikonens datumvisning?
Nä, min stämmer inte med tiden och verkar stå still. Inte heller kalenderikonen stämmer med datumet.Att klockikonen på smartphones fungerar som klocka. Alltså rör sig och visar den faktiska tiden.
Visa bifogad fil 62339
Även noterat kalenderikonens datumvisning?
Samma för mig. Det är kanske en iphonegrej att det ändras?Nä, min stämmer inte med tiden och verkar stå still. Inte heller kalenderikonen stämmer med datumet.
Min ändras. AndroidSamma för mig. Det är kanske en iphonegrej att det ändras?
På min samsung ändras både klockan och kalendern (dock inte google-kalendern utan den andra i telefonen)Samma för mig. Det är kanske en iphonegrej att det ändras?
Där ser man! Min är iofs också en android, men ganska gammal Huawei.Min Samsung ändrar sig också. Både klockikon och kalenderikon.
Tänk Släpp fångarne loss det är vår.Låter jätteskumt i mina öron
Min Huawei p30 ändrarDär ser man! Min är iofs också en android, men ganska gammal Huawei.
Du får gärna dela med dig av receptet på gratängenHur extremt smidigt och enkelt det är att reda såser.
(Var gaslightad under många år till att tro att jag absolut inte kunde laga mat. Gjorde en julbordsrätt i år, en gratäng där 2msk mjöl gör hela gratängen JÄTTEKRÄMIG. Så här står jag just nu och experimenterar med sås från grunden, tack vare redningen supertjock och GOD )
Så deppigt att vad en människa säger kan påverka en under så lång tid men har iaf just nu ett matlagningsintresse som jag aldrig kultiverat tidigare pga "gör bara oätlig mat". Fattar nu att jag inte alls gör det, bara bjudit fel personer...
Inte för den här dyskalkylikern. "Vanliga" klockor med siffror eller streck - inga problem. En rad med digitala siffror - då får jag tänka efter!Bra för folk som har dyskalkyli kan jag tänka mig?
Men det var det jag menade, att det är bra med analoga klockor även på telefonen?Inte för den här dyskalkylikern. "Vanliga" klockor med siffror eller streck - inga problem. En rad med digitala siffror - då får jag tänka efter!
Att en person ens får för sig att säga till någon att den inte kan laga mat/bara gör oätlig mat är helt absurt enligt mig. Det säger man bara inte! Blir man bjuden på mat så tackar man, man säger inte att personen som lagat inte kan laga.Hur extremt smidigt och enkelt det är att reda såser.
(Var gaslightad under många år till att tro att jag absolut inte kunde laga mat. Gjorde en julbordsrätt i år, en gratäng där 2msk mjöl gör hela gratängen JÄTTEKRÄMIG. Så här står jag just nu och experimenterar med sås från grunden, tack vare redningen supertjock och GOD )
Så deppigt att vad en människa säger kan påverka en under så lång tid men har iaf just nu ett matlagningsintresse som jag aldrig kultiverat tidigare pga "gör bara oätlig mat". Fattar nu att jag inte alls gör det, bara bjudit fel personer...