Men dvs. dom har fram till kl.10 imorgon bitti på att rösta på vem dom skal äta? edit: Dag-DL har jo varit kl.10 annars?de har nattDL fram till imorgon men tid för det såg jag inte att @Lobelia skrev ut i senaste uppdateringen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men dvs. dom har fram till kl.10 imorgon bitti på att rösta på vem dom skal äta? edit: Dag-DL har jo varit kl.10 annars?de har nattDL fram till imorgon men tid för det såg jag inte att @Lobelia skrev ut i senaste uppdateringen?
Det beror på vilken tid LL sätter som deadline- det kan varieraMen dvs. dom har fram till kl.10 imorgon bitti på att rösta på vem dom skal äta?
Ah ok, då vet jagDet beror på vilken tid LL sätter som deadline- det kan variera![]()
varför skulle just cirkus röst på dig göra att hon inte hade bättre koll?![]()
Jag trodde hon hade bättre koll på leken än att tro att jag var ond.Jag vet inte säkert vem som lurar er, men jag är inte ond. Jag är heller inte lika bra på att placera ut roller som övriga är, så jag bara litar på att vissa goda hittat varandra, och när då flera av er håller henne som god hoppas jag ni har bra skäl till det. Flera av er verkar hålla mig som trolig ond - så jag vet ju att ni har fel gällande minst två spelare.
Prova leka med tanken på att jag faktiskt inte är ond i alla fall.
Ok fine då så vilka håller du som de två som inte är goda om nu du är god?Jag trodde hon hade bättre koll på leken än att tro att jag var ond.Jag vet inte säkert vem som lurar er, men jag är inte ond. Jag är heller inte lika bra på att placera ut roller som övriga är, så jag bara litar på att vissa goda hittat varandra, och när då flera av er håller henne som god hoppas jag ni har bra skäl till det. Flera av er verkar hålla mig som trolig ond - så jag vet ju att ni har fel gällande minst två spelare.
Jag saknar bara bra motiveringar från din sida för att kunna ändra migVem har du som ond nu då? Ville jag gärna veta
![]()
Ok fine då så vilka håller du som de två som inte är goda om nu du är god?
så jag vet ju att ni har fel gällande minst två spelare.
jag undrade pga av att du själv skrev 2två?Det är väl tre icke-goda kvar? Är du säker på att du är god?
![]()
jag undrade pga av att du själv skrev 2
ja jag är väldigt säker på mig själv faktiskt![]()
Jag trodde hon hade bättre koll på leken än att tro att jag var ond.Jag vet inte säkert vem som lurar er, men jag är inte ond. Jag är heller inte lika bra på att placera ut roller som övriga är, så jag bara litar på att vissa goda hittat varandra, och när då flera av er håller henne som god hoppas jag ni har bra skäl till det. Flera av er verkar hålla mig som trolig ond - så jag vet ju att ni har fel gällande minst två spelare.
jag förstår att du tycker detJag tror du har fel?![]()
Som jag nämnt innan har jag placerat cirkus som tvilling, baserat på hur Ferrari skrivit. Borde inte den riktiga tvillingen protestera då?
Den roll jag tror att Paddington har, kan förstås någon annan ha, samtidigt när jag läser vad hon skriver tycker jag det blir logiskt. Så jag har ingen god roll kvar till dig.![]()
jag förstår att du tycker det
Men mitt problem är att du inte får plats i mitt pussel, och jag kan inte se vilken ev roll du skulle kunna aspirera på heller. Du behöver kanske vara liite tydligare om jag ska ändra uppfattning om dig/ngn annan. För som du själv sa - att om vi råkar ha fel om dig så är det ju även någon annan person vi har fel om.
Jag ser åt vilken håll du vill komma, om jag hinner idag så får jag ta å läsa igenom dig, Ferrari och Cirkus igen....Tydligare...![]()
![]()
Jag ger upp.![]()
Men, just nu känns det högst osannolikt ulvarna ville käka den andra tvillingen? Varför skulle dom göra detta just nu? (det känns lite bättre käk för dom just nu, så tycker dit argument är lite tynt...) Det är väl bättre att man då kliver fram (och kanske blir käk?) än att bli lynchat av dom andra goda....Ja det kan man ju tycka... Men dels verkar det ologiskt att tvillingen skulle protestera särskilt högljutt och röja sig själv helt som ett enkelt käk, dels tycker jag du drar förhastade slutsatser om du grundar det på Ferraris inlägg bara. Vidda din syn. Det du grundar din teori kring tvilling på börjar ju med ett troligt autocorrect?
Jag har ingen aning om vilken god roll du satt på Paddi, så där kan jag inte resonera mycket mer än jag redan gjort. Kanske är det Cirkus som lurar er då, jag kan ha fel om Paddi. Lyncha mig om det krävs för att ni ska tro mig (tvivlar ju på att de käkar mig), men var beredd på att det visar sig att ni har fel.
Men, just nu känns det högst osannolikt ulvarna ville käka den andra tvillingen? Varför skulle dom göra detta just nu? (det känns lite bättre käk för dom just nu, så tycker dit argument är lite tynt...) Det är väl bättre att man då kliver fram (och kanske blir käk?) än att bli lynchat av dom andra goda....Jag tycker Cirkus och Ferrari's fram och tbax är klassiskt Gimli och Legolas (love/hate relationship) och jag kan inte se varför du skulle vara tvilling som du påstår? Jag tycker inte dina argument för detta är särskillt bra
(det gör jag inte ändrar min uppfattning av dig)
För mig när jag läser statistiken tycker jag mer det ser ut som dig och LenaH alibiröstar varandra, och jag har en känning av du är orc... Särskillt eftersom LenaH va rökt i sista röstningen (du hade röst på henne i DL3, men denna gången röstade du på Niyama), du kunna jo röstat på LenaH denna gången också, men gjorda inte detta?
Men tror du verkligen Mirtai är tvilling?
Dessa inlägg skrev Ferrari om Mirtai:
Jag blev osäker på mina misstankar mot Mirtai delvis pga att du verkade ha kommit på något och de flesta jag håller åt det godare hållet håller även dig åt det godare hållet. Men jag tror helt enkelt du har fel efter att ha dubbelkollat Ferraris inlägg, och därför skjuter även Mirtai uppåt på min misstankelista igen.
När jag kollar på listan som är kvar på spelare lägger jag åt sidan for now (jag är inte alls säker på att jag inte blir lurad, men det får bli ett senare problem) Q och Habina då spelet hittills inte säger mig att de skulle vara onda med hur de röstat och resonerat. Madalitso läggs åt sidan för nuvarande (men är mer osäker där, men då andra jag håller som mindre misstänkta verkar ha henne åt goda hållet är jag beredd att lita på det just nu) samt Cirkus... för att jag tycker hon brukar vara behagligare med en mindre hård ton när hon är ond (), och hon har inte gjort något som får mig att tycka hon är speciellt skum.
Det lämnar
Loons
Mirtai
Niyama
LenaH
Paddington
Har jag rätt (vilket jag iofs för att vara fair sällan brukar ha) bör bara en av dessa vara god, jag är böjd att hålla med om att Loons inte känns som att hon sitter med lyan i ryggen i alla fall. Så gissningsvis god eller nazgul/gollum, men då jag gissar på LenaH som gollum pga hennes underliga spel faller den bort. Det lämnar god eller eventuell nazgul. Men jag lägger henne åt sidan också så länge då kommande tre spelare har varit skummare enligt mig såhär långt:
Mina toppkandidater till lyan/nazgul blir då Mirtai, Niyama och Paddi. Utan inbördes ordning. Samtliga har jag teoriat om tidigare.
Men jag kan ha fel, både om kandidater och vem som är gollum/god/nazgul.
Jag har för mig att jag tyckte Mirtai hade någon intressant tanke om Paddi igår, jag ska se över den konversationen igen och se om jag kommer fram till något.
Jag kommer också behöva rösta tidigt idag för att vara säker på att jag hinner rösta, tåget kommer in till gbg rätt sent (nedra banarbeten...) och sen ska jag ta mig hem från centralen.
Ja just nu ja, men tvillingdiskussionen har ju hållit på tidigare, eller hur? Och läs ditt eget inlägg...
Jag röstade inte på LenaH den gången för jag trodde hon var Gollum, jag röstade dessutom innan ni verkat bestämma er för att rösta på den ni trodde var Gollum, och då jag fortfarande trodde Niyama var ond fanns det noll anledning för mig att ändra röst och lägga upp mig själv till lottning med Niyama om Lena visat sig vara Gollum?
Jo, men jag tycker dom argument jag har fått som Cirkus som tvilling (jag skriver ut detta då alla andra redan gjort det 10 gånger) verkar mycket mer troliga än det skulle vara digoch det är jo vad du säger i ditt senaste inlägg är din roll typ. För OM du skulle vara tvillingen, då skulle Cirkus jo ha en annan god roll? och vart lämnar detta Paddington?