Om det är en i lyan kvar så är det ju så
Så Frodo bör ju aktivera sitt käkskydd via ringen inatt för den kan inte nazgülen stjäla![]()
Vi får hoppas att det redan skett - eftersom ringen har DagDL.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om det är en i lyan kvar så är det ju så
Så Frodo bör ju aktivera sitt käkskydd via ringen inatt för den kan inte nazgülen stjäla![]()
Nu när Lena visade sig vara i lyan och inte Gollum funderar jag lite mer på att para ihop henne med Mistimed. Dels röstade ju Lena på Mistimed den där lynchningen när hon bytte från Q och samtidigt så la Mistimed en av sina röster på LenaH igår - jag tror fortfrande att det skulle kunna vara ett försök till alibiröstning. Mistimed verkade ju även vara inne på att sätta Lena som Gollum tidigare idag...
Vad tror ni andra?
Ja, men om jag vore Frodo skulle jag nog spara skyddet, för tror inte ulvarna kommer gå på honom i natt då dom förväntar sig att Frodo har aktiverad skyddet efter sam är död. Så tror dom kommer gå på någon annan helt enkelt.glöm inte bort att vi har en ängel som kan skydda andra eller sig själv så nazgülen får hårt jobb med att pricka rätt att ta bort ängelns skydd
Viktigaste för goda sidan nu är att Frodo INTE blir käkad för så länge ringen finns på goda sidan så vinner ju goda![]()
skriv gärna varförJag tror du har fel?![]()
just den raden tror jag inte kommit till spionen/alt hon valt att inte låta den bli tydligt kändJag funderade på varför LenaH försökte vara så skum - jag tror att hon helt enkelt ville bli dödad så att hon kunde dra med sig en viktig god - och det lyckades ju.
Jag hade i allafall fattat Madalitos roll - för ganska så länge sen till och med. Det var hennes inlägg idag som jag försökte tyda och se hur nattens käk innan verkligen gick till. Antingen så tog ju Gabby kulan eller så valde ulvarna henne ändå. Om hon tog kulan så hade jag hoppats på att spionraderna hade varit "ulvarna käkar XXX" och att hon då hade kunnat lite peka på en god till förutom de hon redan har pekat ut
just den raden tror jag inte kommit till spionen/alt hon valt att inte låta den bli tydligt känd![]()
Sitter på ett tåg och har lite tid till mobillek.
Habina och q är fortfarande kvar på min troligen goda-lista, då jag inte tycker de blivit jätteskumma sedan igår.
Gabby hade jag på en annan roll, så får tänka om lite där. Har också tittat, som Loons ville, på hennes inlägg från igår, och känner att Loons då antingen är en förvirrad nybörjare på goda sidan, eller sitter i lyan och fått tips därifrån om hur hon bör skriva, men då borde den som faktiskt har den rollen protesterat, om det inte är så att denne inte törs, av risk att ofta sig för lyan.
Problemet om Loons är god är att då måste en av de jag höll som kanske god igår (paddan, cirkus, misti) vara antingen onda eller gollum.
Lenah och Niyama är nog kvar på min misstankelista ett tag till.
Och mirtai vet jag nu inte vad jag ska göra med....
Ska försöka titta lite mer på röstlistor nu, orkar inte kolla jättemycket på gamla inlägg från mobilen, så det får vänta![]()
skriv gärna varför![]()
Nu när Lena visade sig vara i lyan och inte Gollum funderar jag lite mer på att para ihop henne med Mistimed. Dels röstade ju Lena på Mistimed den där lynchningen när hon bytte från Q och samtidigt så la Mistimed en av sina röster på LenaH igår - jag tror fortfrande att det skulle kunna vara ett försök till alibiröstning. Mistimed verkade ju även vara inne på att sätta Lena som Gollum tidigare idag...
Vad tror ni andra?
Efter inläggen tidigare idag är det rätt tydligt för mig att Corkus är godVarför jag tror Paddi har fel när hon vill para ihop mig med LenaH? För att jag vet min roll?
Det finns liksom inte så mycket jag kan säga om en sån teori, jag har röstat på Lena (för att jag trodde hon var ond), Lena har röstat på mig (antagligen för att hon är ond, kanske ville hon connecta med Niyama på nåt sätt om Niyama är Nazgul), och jag trodde Lena var gollum. Det är liksom bara konstateranden av sånt som hänt, jag kan inte gärna förneka det. Jag tycker det är lite för enkelt av Paddi dock.
Cirkus röst på mig gjorde mig genuint förvånad, jag trodde hon hade bättre koll. Det får mig att fundera på varför ni verkar vilja lägga henne åt goda sidan.
Jag tycker ni ska läsa lite mer.![]()
så dessa är vad du tror är gollum. en sista orch i lyan och nazgülen?Hur är det då med Niyama, hon är på min skumma lista också. och Mistimed
Kan det vara så att Mirtai faktiskt är Gollum?
Efter inläggen tidigare idag är det rätt tydligt för mig att Corkus är godJag tycker din teori om @cirkus är lite långt sökt?
Detta är korrekt. Jag tror Mistimed är orc. Niyama Nazgul och Mirtai är gollum.så dessa är vad du tror är gollum. en sista orch i lyan och nazgülen?om jag följer dina tankar rätt?
varför skulle just cirkus röst på dig göra att hon inte hade bättre koll?Cirkus röst på mig gjorde mig genuint förvånad, jag trodde hon hade bättre koll.
försöker klura lite på detta... Hon är spion och hade misstanke på LenaH. Detta va jo korrekt. Hur är det då med Niyama, hon är på min skumma lista också. och Mistimed
Kan det vara så att Mirtai faktiskt är Gollum?
kom ihåg att man bör motivera varför ocksåDetta är korrekt. Jag tror Mistimed är orc. Niyama Nazgul och Mirtai är gollum.
tillägg till ditt tillägg jag tror inte Mirtai blev upprörd över det så sett utan mer bara för hur misstankar framfördes- det behöver inte betyda att man tillhör en viss sidaDetta är korrekt. Jag tror Mistimed är orc. Niyama Nazgul och Mirtai är gollum.
Detta förklarar jo också varför Mirtai blev så upprörd tidigare. Hon är jo faktiskt varken god eller ond. Sedan om man läser hennes inlägg, så håller hon inte handen över någon riktigt, men verkar mest spela själv? (för sin egna sida?) och hennes inlägg har jo varit lite skumma (som gollum jo är)
Niyama har varit väldigt luddig, men ändå många där tycker hon verkar ond- däräv Nazgul.
Mistimed verkar ha kommit överens med flera spelare i denna tråden (också folk som vi faktiskt vet är onda, därav tror jag hon sitter i lyan och har haft hjälp)
de har nattDL fram till imorgon men tid för det såg jag inte att @Lobelia skrev ut i senaste uppdateringen?när har ulvarna förresten DL på vem dom skal rösta på för käk?