Såg ni finalhoppningen i söndags?

E

Estelle

Vilken fantastisk tapper häst som vann! Han hade verkligen det mesta emot sig vad gäller teknik o så, men med spetsade öron och en enrm vilja lyckades han kravla sig över alla hinder! helt fantastiskt! :bump:

Håller fullt med!

Gött att se att hästar med lite sämre teknik oxå kan hoppa högt!
Den hade ett hjärta av guld :love:

japp, jag såg finalen. va spännande det va med 2 stycken som hade 0 fel! & va kul & han som vann vann. hanns häst va jätteduktig! :love:

Ja den var nog inte dyr i inköp ;)

Jag var helt mållös när han vann, helt fantastiskt!!!

Ja, vilken häst, helt otippad!
Fast synd på Meredith och Shutterfly de var verkligebn värda att vinna ;)

jag missa den tyvärr :mad: bara för det kom utbytesstudenter från belgien då just precis då.
och den Q"%"W#¤%"W#¤&%Q"#¤Q"% video "#¤Q"#%Q"#¤ spelade inte in det fastän vi ställt in den :mad: SUCK
och jag som ville sett, men jag slipper iaf vanlig skola i en vecka, men vet itne ens om det är bra eller dåligt det heller jag missar ju skolan nu för dom andra fortsätter som vanligt. :crazy:
(svamel vi har partyat lite med belgarna)

Helt underbar häst. Min kompis gav med sig att den fick komma och bo i hennes stall när jag har tjänat ungefär en massa miljoner. :D

Ja visst är han underbar! :love:
En av hoppryttarna som rider svår hoppning sa en gång att det spelar ingen roll hur bra teknik och kapacitet en häst har, om den inte VILL hoppa banan felfritt.
Vilket ju denna lilla häst var ett lysande exempel på!
Vilken vilja, vilken hoppglädje trots total avsaknad av teknik! :love:

Och jag tyckte ryttaren var så härlig som när han fick massor med applåder genast pekade ner på sin häst och gav honom äran! :bow:

jag ryser fortfarande när jag tänker på det! vilken fantastisk kämpe han var den lilla hästen

Liknande trådar

Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
771
Senast: ryujaneiro
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Sedan jag började att "dela tankar" här i en dagbokstråd, har jag sett flera fördelar med att göra just det. Det är ett väldigt nyttigt...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
22 557
Senast: MML
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 976
Senast: Mia_R
·
Hästvård (Lång text men behöver verkligen hjälp) Hej! Jag sålde en hopphäst för ca 1,5 år sedan till en hobby ryttare som skulle ha honom som...
2
Svar
39
· Visningar
10 902
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar