Sadelväskor?

Apollo 13

Trådstartare
Hej hej, är det någon som vet vart man kan få tag på billiga sadelväskor? Vet ju att hööks har men de ska tydligen vara jätte små. Vi ska nämligen ut på långritt och jag skulle behöva ha med mig lite grejer.

Så vart får man tag på lagom stora och inte för dyra sadelväskor?

tacksam!

Sv: Sadelväskor?

Såg att det fanns på Tumbleweed, men de var dyra.
Fast den här verkar ganska bra att packa i?Länk.

Borde man inte kunna sy bra väskor själv? I nåt kraftigt filttyg kanske:idea: Ngn som provat? Skulle typ en armefilt från överskottsbolaget funka?
(Förlåt TS för trådkapning :o )

:banana:

Sv: Sadelväskor?

omg vad dyrt det är med sadelväskor.... jag kommer få sy fast kartborre på hästen och på alla prylar och praktiskt klibba ihop dem med varandra :p

Liknande trådar

Fordon Jag är på gång och ska byta bil, men tycker det är svårt med begagnade bilar. Min budget är ca 150 000 kr och det är ett plus om bilen...
Svar
6
· Visningar
663
Senast: Windy
·
Mat Hej Nu behöver jag lite hjälp igen. Jag har googlat mig blå utan att riktigt förstå då min engelska inte når hela vägen. Jag ska resa...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 762
Senast: Sel
·
Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
19
· Visningar
1 362
Senast: Googlarn
·
Lantbruksdjur Hej, jag behöver lite tips och råd, vi har relativt nyligen skaffat höns (Brahma) och det har hittills fungerat bra. Nu har dock tuppen...
Svar
7
· Visningar
1 067
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka