Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Märke på den?
En fråga, jag har blivit rekomenderad att titta lite på sadlar till islandshäst men kan inget om dessa..
Vad rekommenderar ni för sadel till en rakare rygg med något sluttning uppåt baktill max 46 cm lång. vid ridning riktigt rak men kan behöva en sadel som släpper tidigt bak.. Rider dressyr så gärna en med lite stöd och lite djupare säte.
Maxflex® Emilio Dressyr
Knapplån!
Köpte en Hrimnir PRO exchange förra veckan efter sadelutprovning, så Jädra skön!!
Hästen verkade gilla den också! Tickade på som en klocka i alla gångarter!
Nån som har en sån och kan dela med sig av kvalitetsrapport och om ni varit nöjda efter en tids användning?
Rätta mig gärna..
men vad skiljer denna sadeln mot innova sadlarna som kostar av en händelse exakt samma och ser misstänkt lika ut samt har ett modellprogram som ser likt ut...
Rätta mig gärna..
men vad skiljer denna sadeln mot innova sadlarna som kostar av en händelse exakt samma och ser misstänkt lika ut samt har ett modellprogram som ser likt ut...
Globus gloi den jag hade innan passar raka korta ryggar som är överbyggda=)
Även den jag köpt är kort i anläggningsytan
Då skulle jag satsa på den jag nyss köpt, Den går att få i 120 grader=)
Oj Hoppas det var något stackars måndags ex du råkat få!
Vill inte behöva lämna in o laga så snart!
Har du upplevt att din blivit halkig i lädret? Jag fick prova en lätt beggad vid utprovningen å den va lite hal, men hon sa att lädret är annorlunda på dom nyare?
Bara det att jag kan inte ha bomfria sadlar..
Bara det att jag kan inte ha bomfria sadlar..
Inte ens den stabilare typen som tex Startrekk? Tycker de känns som bomsadlar att rida i.
Min bomlösa är mer stabil än den sadeln=)
Inte ens den stabilare typen som tex Startrekk? Tycker de känns som bomsadlar att rida i.