Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som sagt, jag upprepar bara försäljarens ord.
Bossorna följer hästarnas ryggform på min sadel. Ingen av mina två har fått märken av den såvitt jag kan känna eller se. Utprovaren kanske gjorde en felbedömning angående passformen, eller så ändrade sig hästens kroppsform, eller så är din sadel ett måndagsexemplar.Ni som har sella sadlar, tycker ni inte att de är väldigt takformade i bossorna om man tittar bakifrån?
min häst som har fått sadeln utprovad fick "gropar" där bossorna låg an som mest. dDessa gropar kvarstår än idag.
Jag kollade igår på min bredaste häst som hastigast, och jag tar tillbaka det jag skrev om att det följer ryggen så bra, måste faktiskt hålla med dig! Det hade gott kunnat vara en större vinkel på bossorna. Jag ska klämma och känna hur det blir när jag sitter i och trycker ut stoppningen, och se om den kanske kan trycka på mina hästar. Att jag inte lagt märke till det tidigare!Ni som har sella sadlar, tycker ni inte att de är väldigt takformade i bossorna om man tittar bakifrån?