Sadelgjordshjälp!

SweetBriar

Trådstartare
Hejsan!
Jag letar ny sadelgjord till dressyrsadeln, men hittar inte vad jag söker :(
Så tänkte att ni bukare kan hjälpa mig :)

Mina krav:
-Ska finnas i färgen Choklad/mellan brun
-Antingen resår på båda sidor eller ingen resår alls, vill INTE ha med resår på bara ena sidan
-Anatomiskt formad, dock ej svängd
-OK kvalité på läder
-Ska finnas i 50 cm
-Priset ska vara lite lagom, men runt femhundringen hade jag tänkt lägga

Help me :bow:

Sv: Sadelgjordshjälp!

Uhm... Första jag kom att tänka på var Prestige, men det fyller inte ditt sista krav. GG kommer jag inte ihåg priset på, men vi har en sån som verkar bra.

Sv: Sadelgjordshjälp!

Jag har en sadelgjord från Börjes i läder och jag älskar den verkligen! Den är snygg, enkel och i bra kvalité. Hästen som har lätt för att få skavsår har inte fått något skav alls av den här sadelgjorden.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 072
Senast: inverterad
·
Hundavel & Ras Jag har haft collie i ganska många år, och tycker att rasen är i princip den perfekta för mig. MEN. Nu när nuvarande hund är 4 år gammal...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 813
Senast: inverterad
·
Hundavel & Ras Hej Buke! Har läänge hängt i skuggorna här men nu är det dags för mig att be er om hjälp... Jag har hela mitt liv innerligt velat ha...
2 3
Svar
49
· Visningar
8 054
Senast: machafuko
·
Utrustning Tråden är egentligen mest hypotetisk. Men om jag ens skulle komma på tanken skulle jag givetvis ta ut en riktig sadelutprovare först...
2
Svar
21
· Visningar
2 570
Senast: caballus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V