D

Dragonfruit_

Jag och min syster har länge velat ha en dressyrsadel och vi har nu sen ett tag tillbaks varit förälskade i Goldmedal dressyr close contact sadeln ifrån hööks.. varje gång vi är där står vi och tittare och drömmer :love:. Kanske blir det en sån sadel nån dag, en tabacco. Men först, nån som har nån erfarenhet av denna sadel? nån som ridit i en? synpunkter vill jag ha..

Det finns ju bättre alternativ om man säger så... :smirk:
Sök så hittar du fler trådar om sadeln

finns som sagt flera trådar. jag skulle aldrig köpa den, finns mkt bättre sadlar för det priset. mjuk sne osv.

Ja det gjorde jag men jag fick inga träffar, eller jo. Men dom trådarna var inte om den sadeln..

Liknande trådar

Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
968
Senast: Tora
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 639
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag hittade det här med dagbok här och tänkte att det kanske kan vara bra att skriva av sig lite och ifall nån vill läsa och har nån...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 211
Senast: Flixon
·
Utrustning Jag söker lite råd om sadeltyper. Jag köpte för ett par månader sen en häst (min första egna) av ridskolan där jag ridit i ett antal...
Svar
7
· Visningar
1 617
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30