Jag tror ändå inte på det.haha han visste ej om att pappa var död
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror ändå inte på det.haha han visste ej om att pappa var död
Ja då får du tro på det, det är verkligt för DIG .Ja, alltså, med tanke på att jag inte tror att han kan ha sett pappan på riktigt så inbillade han sig eller ljög om det. Alltså, frågan var hur man förklarar det om man inte tror på spöken. Så förklarar jag det.
Välkommen då hem till min chefs hus som har spökat i i många år tror inte du är där inne många timmarJag tror ändå inte på det.
Jodå. Med tanke på att jag tror att spöken är totalt bs så tror jag inte att jag blir så påverkad.Välkommen då hem till min chefs hus som har spökat i i många år tror inte du är där inne många timmar
Nej, det är verkligt för alla. Att man väljer att förklara det man inte förstår eller har någon förklaring för med "spöken!!!" innebär inte det att det automatiskt blir verklighet.Ja då får du tro på det, det är verkligt för DIG .
Haha alltså han bara "din pappa går bakom dig". Fast han inte visste att han var död, och hade därför inte träffat honom heller.logiken är bara att folk tror ej på spöken och tycker det är bara trams
och vi som. tror på det har varit med om ett och annat som inte går att förklara
men dom tror ju inte hellre på att en tavla vinklar sig rakt ut från väggen i en lgh som ska hänga
@escodobe märker ju en massa saker i hus. Hon har bara förstånd nog att hitta naturliga förklaringar.Så de som inte märker nåt har tolkningsföreträde?
Jag tror väldigt starkt på punkt och stor bokstav.ställer då frågan varför ser vissa folk andar men inte andra ! ni som inte tror ju kan svara på hur min första kille kunde se min pappa som hade varit död i 7 år gick bakom mig än och då hade vi precis träffats och ingen hade nämnt att pappa var död !
ni som ej tror på spöken kan ju svara på detta
Välkommen hem till spökhuset då . Då är djur med knäppa som ser något och fryser till som vi inte ser alltså . Samma sak där med juJag tror väldigt starkt på punkt och stor bokstav.
Då är djur med knäppa när dom fryser till när dom ser något som vi ej ser samma skit då ju eller hur !!!!Haha alltså han bara "din pappa går bakom dig". Fast han inte visste att han var död, och hade därför inte träffat honom heller.
Jep.
Öh nej?Då är djur med knäppa när dom fryser till när dom ser något som vi ej ser samma skit då ju eller hur !!!!
Då har du inte varit med om något än då måste du tycka djur är knäppa som fryser till och vägrar gå åt de hållet du villJodå. Med tanke på att jag tror att spöken är totalt bs så tror jag inte att jag blir så påverkad.
Jo det är ju samma sak .Öh nej?
Då är djur med knäppa när dom fryser till när dom ser något som vi ej ser samma skit då ju eller hur !!!!
Alltså. Eftersom jag inte tror på spöken så tänker jag att det finns någon annan förklaring än att djuret är knäppt.Jo det är ju samma sak .
Då har du inte varit med om något än då måste du tycka djur är knäppa som fryser till och vägrar gå åt de hållet du vill
Absolut inte. Jag är medveten om att djur hör/ser/har bättre luktsinne än jag och därför kan de se och höra helt naturliga saker som jag inte märker av.Då har du inte varit med om något än då måste du tycka djur är knäppa som fryser till och vägrar gå åt de hållet du vill
Så sant, till exempel deja vu upplevelser. Man känner bara så starkt att man visst upplevt exakt samma situation förut, och det har hänt mig några gånger. Jag har läst en förklaring (i KP ) om att det skulle vara en liten "blackout", alltså hjärnan liksom svimmar i en minisekund så det märks inte. Men man får en sån där känsla då man upplever samma situation som innan "blackouten", därför känns det så välbekant.Och det här är vad jag tycker är intressant med "övernaturliga" upplevelser!
Hjärnan är verktyget vi använder för att uppfatta världen (och oss själva), ibland - eller ganska ofta - glitchar den. Hur, när och varför är genuint intressant.
Själv är jag dock inte avundsjuk på de som tror, vill jag lägga till. Jag tycker världen är mycket mer fantastisk och underbar när man söker förklaringar än när man nöjer sig med "woowoo, inte meningen vi ska förstå"...
Folk är med om ungefär liknande händelser, men det är bara vissa som tror att det är nåt övernaturligt. Har du tänkt på det?VÄCK mig när ni som ej tror har varit med om övernaturliga än att dra in allt annat skit ni drar in just nu med att Vi som tror är dumma i huvudet ju !