Sådan matte, sådan katt!

enjoyable

Trådstartare
Katja blev helt paralyzerad när jag satt och tittade på trav tidigare idag. Hon satt som klistrad i lite mer än 10 minuter och var verkligen intresserad av vad de va som rörde sig på den dära makapären :D

Jag hoppas ni kan se vad hon tittar på åxå, och tilläggas bör väl åxå, för dom som inte vet, att jag är grymt intresserad av trav ;)

29385690.jpg

29385691.jpg

En liten bonusbild kommer med åxå, så grymt fort som små växer upp. 5 månader är hon!
29385700.jpg

Sv: Sådan matte, sådan katt!

Asså hon är ju HELT underbar! :love:

Och Du... Det är nog bara en tidsfråga innan Du lägger upp en bild på Katja där hon fyller i en V75 talong!:D

Min ena kise tittar också på tv, framförallt fotboll och hoppning.
Speciellt hoppning, då står han ibland på bakbenen med framtassarna på tvskärmen och försöker fånga hästen på tv med tassen.:p

Hon är så fin, din katt!

Men hon får ju nackspärr av att sitta sådär!
Du måste ställa nåt lämpligt framför TV:n så hon sitter bekvämt ;)

Liknande trådar

Katthälsa Jag får förhoppningsvis hem min nya vän snart men jag försöker hitta en vettig försäkring Jag är en nojjig matte och vill ha en rätt...
2
Svar
26
· Visningar
2 471
Senast: Mia_R
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 329
Senast: Juli0a
·
Hästvård Jag fick hem en häst för drygt tre månader sen som i nuläget har en del bekymmer med sina hovar. Hästen har gått skodd hela livet utan...
Svar
1
· Visningar
1 669
Senast: super
·
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 443

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka