Sådan hund sådan husse/matte

Terja

Trådstartare
Hur lika är ni egentligen era hundar?
Både utseendemässigt och personligt?

In med bilder + beskrivning av dig själv och hunden. :banana:

(påverkad av tv-programmet där de visar en tävling i USA där ägaren och hunden är extremt lika varandra till utseendet! :) )

Sv: Sådan hund sådan husse/matte

Är det ingen som vågar eller finns det helt enkelt ingen som känner igen sig i sin hund?

Vi är inte så lika utseendemässigt, förutom att vi båda har rött hår (även om mitt nuförtiden är färgat mörkrött och ser en aning.. onaturligt ut.)
n545724844_364512_3088.jpg

Däremot i övrigt:
Jag är en person med stor integritet. Min hund likadan.
Jag kan bli väldigt tjurig och är oerhört långsint. Likadant med vovven.
Jag har svårt att släppa folk inpå livet och tar god tid på mej innan jag lär känna en person såpass väl att vi kan kallas vänner. Goliat är likadan.
Jag är ganska slö av mej, men när jag väl kommer igång så kan jag hålla på länge med vad jag än tar mej för. Goliat är lite likadan.
Ibland kan jag inte äta nånting på morgonen för att jag mår illa. Goliat gillar inte heller att äta på mornarna.
Det bästa jag vet här i livet är ost. Goliat älskar ost.
Jag är inte så himla skojfrisk och tokig, men när jag väl blir det så blir jag helgalen. Sån är vovven med, inte ofta han får tokryck, men när han väl får det.. ojoj.
Jag får väl säga att jag faktiskt tycker att vi är ganska lika varann ändå :idea:

Hmmm....Terja?Varför börjar du inte med att visa en bild på dig och din hund?

Hade jag haft en hund så hade jag gärna visat upp den! Men jag har ju tyvärr inte det. Letar däremot med ljus och lykta (heter det så?) efter en lämplig ras till mig och min sambo.

Jag har sett det en eller två gånger på animal planet eller Discovery.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 948
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 022
Senast: inverterad
·
Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 622
Senast: Sedna
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 825
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka