Bra då kan vi byta bilTro mig, för åldern (2002) är min V40 allt annat än seg och tråkig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra då kan vi byta bilTro mig, för åldern (2002) är min V40 allt annat än seg och tråkig![]()
Octavian istället? Inte jätte mycket större men ändå störreDet blir iaf inte en Saab (inte den jag kika på) om nån undrar
Behöver inte stor bil alls, Saab var ett alternativ fundera på men blir att stryka. Bara hoppas dyker upp en bra bil snart, har inte bråttom.
Hade kunde välja och vraka, så en automat Skoda Fabia men dom växer banne mig inte på träd![]()
"Går att köra med en glasspinne i tändlåset" skrattade polisen när min finfina Saab 90 blivit stulen. En får se det från den ljusa sidan, tjuven hade inte behövt göra nån åverkan på bilen för att ta sig in i den. Och sen hade hen startat den och kört iväg m h a en Toyotanyckel. Sen skaffade jag rattlås![]()
Kikar på det medOctavian istället? Inte jätte mycket större men ändå störreKanske lättare att hitta?
![]()
Hade inte kamkedjan pajat vår motor hade vi också haft Skodan kvaråå ja skoda octavia, hade vi inte krockat med en älg, hade vi nog haft kvar våran.
Ah!V50 har samma bottenplatta som Ford Focus. V40 (iaf gen I) har samma grund som Mitsubishi Carisma.
Sonen köpte en Skoda Fabia typ dagen efter körkortet var klart förra sommaren. Den rullar bra med sina 42000 mil på nacken.Håll tummarna, ska ringa på en Skoda Fabia![]()
Ja! När jag krockade med en 245a så skrotade den min v70.Snackar vi pansar-Volvo får vi nog gå tillbaka lite längre än en V50...De kanske inte var roliga att köra men de höll lika bra som en pansarvagn
![]()
Ja! När jag krockade med en 245a så skrotade den min v70.
SKOKARTONGSESTETIKENSom sagt, de var inte vackra eller roliga att köra... men hållbarheten var det inget fel på![]()
SKOKARTONGSESTETIKEN![]()
Nä, volvosen är kanske inte de vackraste bilarna men de äldre höll ju för allt verkligen!SAAB kanske aldrig var hållbar som en Volvo... men de har alltid varit vackra![]()
Oooh faaancy! Men inte likbilsvarianten 745?Vi har ju sossecontainern... 740![]()
Min mamma äger en nu, och haft en tidigare. Dom som har funkat bäst som hon har ägt, så helt pga det jag är såld på dom.Sonen köpte en Skoda Fabia typ dagen efter körkortet var klart förra sommaren. Den rullar bra med sina 42000 mil på nacken.
Även om kylaren nyss krävde en hyfsad slant att fixa.