Det blir iaf inte en Saab (inte den jag kika på) om nån undrar

Behöver inte stor bil alls, Saab var ett alternativ fundera på men blir att stryka. Bara hoppas dyker upp en bra bil snart, har inte bråttom.

Hade kunde välja och vraka, så en automat Skoda Fabia men dom växer banne mig inte på träd :rofl:
Octavian istället? Inte jätte mycket större men ändå större😅 Kanske lättare att hitta?:)

"Går att köra med en glasspinne i tändlåset" skrattade polisen när min finfina Saab 90 blivit stulen. En får se det från den ljusa sidan, tjuven hade inte behövt göra nån åverkan på bilen för att ta sig in i den. Och sen hade hen startat den och kört iväg m h a en Toyotanyckel. Sen skaffade jag rattlås :meh:

Vi hade en 900turbo som blev stulen 2 gånger. Första nöjjeskörning, andra stod bilen på drickabackar utan hjul (hade areofälgar😕) på en parkering vid en kyrka.

Jag tycker Skoda bilarna är bra, billigare än WV men likadana mer eller mindre, lättare att hitta en vettig sådan än en Saab. Min drömbil var alltid av någon underlig anledning en Saab 95 eller 93, men hittade aldrig någon och nu är jag mer av en Skoda person. Volvon älskade jag dock som jag hade innan men dom är alldeles för dyra, för mig, om man ska ha en nyare tyvärr.

Hade inte diskbråcken bråkat med mig när jag skulle i och ur min så hade den oxå varit kvar eller uppdaterad,älskade den bilen.

Sonen köpte en Skoda Fabia typ dagen efter körkortet var klart förra sommaren. Den rullar bra med sina 42000 mil på nacken. :nailbiting:

Även om kylaren nyss krävde en hyfsad slant att fixa.
Min mamma äger en nu, och haft en tidigare. Dom som har funkat bäst som hon har ägt, så helt pga det jag är såld på dom.

Nu ser inte ut bli Fabia, säljare svarare inte alls. Dens förlust
Ringde på en Octavia, och blir kolla på imorgon. Håll tummarna kan va nått :nailbiting:

Någon vaken nu som kan titta på par bilder och ev. hjälpa mig stilla min oro? Visst kommer be försäljare ta lite bättre bilder på en sak.
Men undrar om min ögon spelar mig ett spratt eller inte.

Liknande trådar

Utrustning Finns många dragbilstrådar, men de flesta handlar om långt nyare bilar än vad som lär vara aktuellt för mig nu. Så. I dagsläget är jag...
Svar
9
· Visningar
2 376
Senast: Liten
·
Skola & Jobb Nu finns det en insändare på Svenska Åkeritidningens forum som verkligen visar hur skruvat systemet blir när det är fel. Vilka andra... 2
Svar
35
· Visningar
6 905
Senast: ptr
·
Foder & Strö Jeg har en 5-årig Pinto, som på grund av skada/skador inte gjort någonting sen inridning i sommras. :( Han är ca 1.70 cm och en slank...
Svar
4
· Visningar
993
Utrustning Det är bara att erkänna. Min 940 är för opålitlig även om jag är väldigt nöjd med den som dragbil. Men nu är det dags att byta både bil...
Svar
0
· Visningar
994
Senast: Estivuz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka