Såå glad

Sv: Såå glad

springer spaniel kille

hur lägger man in bilder, vill även ha bild i visningsrutan juuuu

Senast ändrad av en moderator:

i269710125_30259.jpg

13 veckor springer spaniel hane
skall användas i både jakt/utställnin/avel osv

Senast ändrad av en moderator:

i269719266_93884.jpg

skall användas i både jakt/avel/utställningar, vi ska på vår 1a utställning i Juli uppe i gävle :idea:

i269710126_95675.jpg

i269710133_1026.jpg

Gossen har sovit i sängen hela natten och har varit duktig!
Men problemet är att han har inte blivit kisstränad ute, utan gör allt inne, han känner på sig när man ska gå ut då smiter han undan och sen kommer tillbaka skit lycklig, :eek: och han är ju 13 veckor, :crazy:, någon som har bra tips :d vi har uteplats bla, fler bilder kommer under dagen

Menar du att du tycker att det är underligt att han som 13veckors valp inte är rumsren?

Ta ut honom ofta, och beröm när han gör sina behov ute.
Kommer ni på honom med att göra något inne så lyft helt lugnt upp honom och gå ut med honom, och som sagt, beröm massor.

Det är de vi gör hela tiden, he he he he, :grin:
Jag tycker inte de är underligt att han skulle va rumsren, men dom brukar lära sig att de är ute dom ska kissa och inte inne, och en olycka kan alltid hända som sagt:D

i269710133_1026.jpg

Gossen har sovit i sängen hela natten och har varit duktig!
Men problemet är att han har inte blivit kisstränad ute, utan gör allt inne, han känner på sig när man ska gå ut då smiter han undan och sen kommer tillbaka skit lycklig, :eek: och han är ju 13 veckor, :crazy:, någon som har bra tips :d vi har uteplats bla, fler bilder kommer under dagen

Tja, där sa du svaret själv hur det blir om man är irriterad och trycker ner nosen i kisset. Då smiter valpen undan, för den vet att det bara blir obehag när den kissar.

Det är de vi gör hela tiden, he he he he, :grin:
Jag tycker inte de är underligt att han skulle va rumsren, men dom brukar lära sig att de är ute dom ska kissa och inte inne, och en olycka kan alltid hända som sagt:D

Ja det lär dom sig, men det tar tid!!

Liknande trådar

R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 283
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 087
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Valpen har visst blivit stor (hur gick det till?) och har vuxit ur sin bur. Jag behöver en bur som är minst 50 cm hög och 60 cm lång...
2
Svar
36
· Visningar
967
Senast: ufot
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 910
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka