Så upptäckte jag att jag var ”online”-skadad...

Lupino

Trådstartare
...när jag fick nytt passerkort på jobbet och tyckte bilden var lite liten och satte två fingrar på för att förstora den.

...när jag skulle gå tillbaka i en fysisk bok för att leta efter något och tänkte att jag måste söka.

Känner du igen dig?
 
...när jag fick nytt passerkort på jobbet och tyckte bilden var lite liten och satte två fingrar på för att förstora den.

...när jag skulle gå tillbaka i en fysisk bok för att leta efter något och tänkte att jag måste söka.

Känner du igen dig?

... när jag skrev fel - S istället för A - när jag skrev för hand, och tyckte att det inte var någon konstig felskrivning eftersom S och A ligger bredvid varandra 🙄
 
Dessa. När det på motsvarande vis står att jag ska okeja betalningen med den gröna knappen händer det att jag trycker på skärmen. 🙈

5668AA89-BE97-41F0-A07C-26041B44D5D1.jpeg
 
Dessa. När det på motsvarande vis står att jag ska okeja betalningen med den gröna knappen händer det att jag trycker på skärmen. 🙈

Visa bifogad fil 32450
Jag med, hela tiden 🙈 Jag brukar dock tänka att det faktiskt inte är mitt fel utan designen som är korkad. Varför göra så att det ser ut som att det går att klicka på ok knappen med fingret om det inte går :rage:
 
Jag med, hela tiden 🙈 Jag brukar dock tänka att det faktiskt inte är mitt fel utan designen som är korkad. Varför göra så att det ser ut som att det går att klicka på ok knappen med fingret om det inte går :rage:
Bra tanke, den ska jag adoptera! :up: Hittills har jag gruvat mig över att jag uppfattats som den där åldringen som nyss lärt sig betala med kort. 🙈
 
Ja! Så fort jag ska leta efter något är min första tanke att jag bara ska söka efter det som med en sökmotor. Blir lika sur varje gång jag inser att det inte går och längtar till den dag allt är uppkopplat till nätet så det funkar. :angel::D
 
Jag med, hela tiden 🙈 Jag brukar dock tänka att det faktiskt inte är mitt fel utan designen som är korkad. Varför göra så att det ser ut som att det går att klicka på ok knappen med fingret om det inte går :rage:
Dessutom fungerar många maskiner helt olika 😡
 
...när jag fick nytt passerkort på jobbet och tyckte bilden var lite liten och satte två fingrar på för att förstora den.

...när jag skulle gå tillbaka i en fysisk bok för att leta efter något och tänkte att jag måste söka.

Känner du igen dig?

Liknande har jag gjort många gånger, t.ex. försökt förstora en bild eller text i en bok. Jag tänker ibland Kommando+F när jag letar efter en viss titel i min bokhylla - men det hjälper aldrig. :confused:
 
Vet inte hur många ggr jag försökt klicka på kollegans skärm när vi ska kika på någonting. Att ingen av oss på jobbet har en touch skärm hör ju liksom inte hit :rofl:
Haha jag har motsatta problemet. Folk envisas med att peta på min skärm när de ska peka på något och jag HAR touch... Fattar dock inte grejen alls, inte tusan kladdar man väl med fingrarna på folks skärmar, hur svårt är det att hålla sig nån cm ifrån när man ändå bara ska peka? :confused: Överväger att sätta in nån policy att alla som petar på min skärm får rengöra den efteråt...
 
Haha jag har motsatta problemet. Folk envisas med att peta på min skärm när de ska peka på något och jag HAR touch... Fattar dock inte grejen alls, inte tusan kladdar man väl med fingrarna på folks skärmar, hur svårt är det att hålla sig nån cm ifrån när man ändå bara ska peka? :confused: Överväger att sätta in nån policy att alla som petar på min skärm får rengöra den efteråt...
Jag haaaaatar alla som ska peka på nåt på min dator och NUDDAR min skärm :arghh:
 
Jag har dator med touch och brukar påminna om att inte peta på den när folk bara ska peka. Jag använder inte den, men folk som är vana vid dator med det brukar jag släppa lösa, det blir bra samarbete av det, måste jag säga! :D

Uttagsautomat har jag försökt använda skärmen på men det har inte fungerat... Annars är jag faktiskt inte så onlineskadad.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 953
Senast: Sassy
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
1 181
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 849
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Förra året gick jag till vårdcentralen för att jag tyckte att jag hade lite förstorade lymfkörtlar runt halsen. Men speciellt en...
Svar
3
· Visningar
619

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Unga brottslingar
  • Tjockistråden 4
  • Roliga saker som barn säger

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur är processen
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp