Så sött!

Sv: Så sött!

haha , känner igen det där. mina är själva uppvuxna med en katt som hade en god portion auktoritet. He owned the place:D
 
Sv: Så sött!

Så är det för de mesta här...Katterna behöver bara kolla på hunden så flyttar hon sig, om katterna nu inte vill kela! :love:

Men när de gäller Hundens Mat, ja då jäklar vågar dom sig inte fram, får då kommer :devil: fram i min hund.....:angel:
Har hänt att de kommer fram och sätter sig bredvid hunden när den äter och sticker ner huvuet i skålen och genast börjar hon morra, de kommer verkligen enda nere från magen och fattar inte katterna det så skäller hon på dem så de står härliga till och flyttar dom sig inte då så "hugger" hon efter dem....:angel:

Ja, de kan bossa bäst de vill här hemma, men INTE när hunden äter sin mat! ;)
 

Liknande trådar

R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 155
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 461
Senast: Rugge
·
Hundhälsa Vi har fått tid till veterinären på onsdag men vill bara höra om man kan göra något själv? Tror att ena hunden har fått något som har...
2
Svar
26
· Visningar
2 183
Hundträning Jag har skrivit här förut att vi köpte en valp i november och vi har nu två spaniels. Gamla hunden är fem år. Vi har nu fått...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 789
Senast: Tiffany
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp