sa jag nått dumt..:)

I

indigo95

Idag så satt jag och busade med min hund på golvet. kastade leksaker pussades kramades ja du vet.. sen bara för skoj skull så låssas skällde jag:angel:.. och hunden med en gång la sig ner jätte undergiven :confused: de var absolut inte min mening... Men han reagerade jättestarkt på detta.. någon annan som varit med om de???

Sv: sa jag nått dumt..:)

Att låtsas skälla på en hund tycker jag är himla onödigt.. De kan inte avgöra om man skämtar eller ej, utan tror att de verkligen har gjort något fel.

En hund jag vet om blir skälld på av sina ägare på låtsas "för han ser så söt ut då".. Det har resulterat i en otroligt nervös hund som knappt vågar göra något alls i rädsla för att göra fel.

Att låtsas skälla på en hund tycker jag är himla onödigt.. De kan inte avgöra om man skämtar eller ej, utan tror att de verkligen har gjort något fel.

En hund jag vet om blir skälld på av sina ägare på låtsas "för han ser så söt ut då".. Det har resulterat i en otroligt nervös hund som knappt vågar göra något alls i rädsla för att göra fel.

Hon menar förmodligen att hon sa vov vov i lekfullt tonläge :D
Hoppas jag!

Så långt tänkte inte jag:o

Hoppas det var så med. Har dock aldrig varit med om att en hund lägger sig undergiven av det?:confused: Utan har snarare triggat de hundar jag har haft/stött på till mer bus.

självklart så gjorde jag de inte hotfullt..hunden visade ingen rädsla utan bara undergivenhet.. OCH DE VAR INTE MIN MENING ATT HAN SKULLE TA DE HOTFULLT.. för så gör väll inte en människa som har något innan för pannbenet..

En tik vi hade en gång blev undergiven och konstig när vi sa "gott gotti gottgott" (som i en gammal reklam för någon glass om någon minns). Det var jätteknepigt och om vi sa det flera år efteråt så reagerade hon på samma sätt. Vi såg aldrig något liknande hos henne!

självklart så gjorde jag de inte hotfullt..hunden visade ingen rädsla utan bara undergivenhet.. OCH DE VAR INTE MIN MENING ATT HAN SKULLE TA DE HOTFULLT.. för så gör väll inte en människa som har något innan för pannbenet..

Almetos trodde nog att du skällde, dvs skällde som i att banna hunden.

oj, då misstolkade jag nog henne:D oops..

Jag menade att jag skällde som en hund vov vov...:rofl:

Han kanske tänkte!
Shit matte blivit galen!!:rofl:

En tik vi hade en gång blev undergiven och konstig när vi sa "gott gotti gottgott" (som i en gammal reklam för någon glass om någon minns). Det var jätteknepigt och om vi sa det flera år efteråt så reagerade hon på samma sätt. Vi såg aldrig något liknande hos henne!

Det var väl inte så konstigt, hon trodde säkert ni skulle äta upp henne :eek: ;)

Det var väl inte så konstigt, hon trodde säkert ni skulle äta upp henne :eek: ;)

Hahaha, jag såg plötsligt hela scenariot framför mej, med pratbubblor och allt :rofl::rofl:

/ Dupz, vars valp tittar konstigt på sin hysteriskt skrattande matte

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 705
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Försökte hålla de kort, men gick inte så bra. Vet inte hur jag ska hantera denna situation då min hund morrar åt mig, kanske någon här...
2
Svar
38
· Visningar
5 446
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 674
Senast: AlmostEasy
·
Övr. Hund Eller... vad är det med folk?? Ännu en tråd om puckade människor med hund alltså. Jag har själv varit väldigt förskonad från sådana och...
2
Svar
36
· Visningar
3 933
Senast: ebba85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka