Så bekämpar vi brottsligheten

golit

Trådstartare
KD. Vi ger den kriminella ett viktig jobb, som till exempel partiledare. Då kommer de inte att ha tid och lust med rättegång utan erkänna och ta sitt straff

KD. Vi ger den kriminella ett viktig jobb, som till exempel partiledare. Då kommer de inte att ha tid och lust med rättegång utan erkänna och ta sitt straff
SD. Vi ansluter alla till partiet. Om du begår brott får du ett fett uppdrag i patiet. Sen säger du att ditt konto blivit hackat. Domen är vilkorlug och gäller bara om. Som kvinna måste du ligga med Jimmy. Som man flytta till Ungern.

Ja politiker är ju kända för att erkänna och ta sina straff .. :p
M. Varför sno när du kan få? Vi ger alla kriminella en skola, ett äldreboende eller några fastigheter ur allmännyttan. Det är ju lagligt arr sko sig på allmänheten om man bara ägare först.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 186
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 106
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 619
Senast: Twihard
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 447

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25

Hästrelaterat