Så bekämpar vi brottsligheten

golit

Trådstartare
KD. Vi ger den kriminella ett viktig jobb, som till exempel partiledare. Då kommer de inte att ha tid och lust med rättegång utan erkänna och ta sitt straff
 
KD. Vi ger den kriminella ett viktig jobb, som till exempel partiledare. Då kommer de inte att ha tid och lust med rättegång utan erkänna och ta sitt straff
SD. Vi ansluter alla till partiet. Om du begår brott får du ett fett uppdrag i patiet. Sen säger du att ditt konto blivit hackat. Domen är vilkorlug och gäller bara om. Som kvinna måste du ligga med Jimmy. Som man flytta till Ungern.
 
Ja politiker är ju kända för att erkänna och ta sina straff .. :p
M. Varför sno när du kan få? Vi ger alla kriminella en skola, ett äldreboende eller några fastigheter ur allmännyttan. Det är ju lagligt arr sko sig på allmänheten om man bara ägare först.
 

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 363
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
653
Senast: miumiu
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
13 834
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 990
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp