Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
för 8 år sedan slutade jag att besöka Buke, för att min fru önskade det.
nu när jag har skilt mig så är det så befriande att vara här. Tack för det finns kvar.
Kul då är det minst 2!Välkommen tillbaka, jag känner igen ditt nick
Ville inte din fru att du skulle vara här?för 8 år sedan slutade jag att besöka Buke, för att min fru önskade det.
nu när jag har skilt mig så är det så befriande att vara här. Tack för det finns kvar.
korrekt. för många tjejer.Ville inte din fru att du skulle vara här?
på den tiden, jag hade så många problem.Kommer ihåg dig. Taxichaffis?
Kommer ihåg att du hade nåt trubbel, men kommer inte ihåg vad...
Välkommen tillbaka!
Tycker mig komma ihåg det. Mår du bra nu?på den tiden, jag hade så många problem.
oh ja, långt mycket bättre. jag kan nog inte säga att är i närheten hur jag mådde då.Tycker mig komma ihåg det. Mår du bra nu?
för 8 år sedan slutade jag att besöka Buke, för att min fru önskade det.
Hej Anna!Välkommen tillbaks! Jag minns dig också
Jag har skrivit en bok om dyslexi men den blev för personlig. Ligger i bankfack. Ska doneras till något museum som är intresserad av detta när jag dör. om 50 år. Skrev en bok som blev skräp om min uppväxt utan de mörka sidorna, kasserad. skrev en avhandling om elkablar i industriella byggnader (sömnpiller). Så jag har lärt mig skriva.Jag minns att du körde taxi, ville skriva en bok och att du hade dyslexi (fast den tycks du ha hittat verktyg för nu?)
Tiden är snabb vän.Välkommen tillbaka! Jag känner igen ditt nick, det känns inte som 8 år sedan du var här.
Tack!Jag känner inte alls igen dig men jag har nog mest varit aktiv de senaste åren.
Trevligt i alla fall att du hittat tillbaka.