Så ändras det färger igen?

Sv: Så ändras det färger igen?

Nu är det rött, nyss var det rosa.

kl

Att ändra färger om än så lite är alltid lika roligt, det blir alltid många omedelbara reaktioner. Jag skall "leka" lite till ;)

Neeeeeeej. Inte rött. Skriv ner adressen så skickar jag dig en leksak. Finns säkert ngn överbliven här som ungarna inte vill ha.

Det blev snyggt, fast först trodde jag att det var fel på makapären som ändrade från rose till rött (dvs så går det när man inte kolla på Bukefalos-hjälp först;)).

*hi-hi* trodde min dator blivit tokig! När jag var på körning var allt rosa (*gillar*) sen blev det som vanligt när jag gick till startsidan och så rött här... :crazy:
Men jag tycker nog oxå att min skärm blir i ljusaste laget med den vita bakgrunden...

NU vet jag inte riktigt om jag tycker om det här.
Vad ska det vara bra att plåga stackars stressade bukehjärtan så här i jultid för?

Kan vi inte bara vara konservativa?

:rofl::rofl::rofl:

Ja, inte bara att vi sliter vårt stackars kvarvarande hår till att svara kunnigt, slugt, elakt eller desperat försöker få sista ordet. Nu stressas vi ytterligare.

Varför inte byta färg helt då;) istället för att bara leka:angel: kan ju starta en röstning nånstans "bukes nya färg"

Som jag skrev tidigare, kom gärna med ett färdigt förslag när det gäller alla färger på sidan. Lägg upp länkar till några bilder eller testsidor där man kan se hur det hela ser ut.

Om det kommer in något riktigt snyggt kan jag välja det direkt eller om det kommer in flera bra förslag, kanske vi kan ha någon liten omröstning.

Ingen av de färger jag precis provade passar bättre än den som redan finns, anser jag.
Det jag egentligen ville testa var hur det såg ut med vitt, det blev inte bra.

Någon variant av rött skulle nog egentligen kunna fungera fram till jul, men den skulle behöva bytas sen anser jag.

Det jag pratar om här är alltså bakrundsfärgen, den som just nu har en grön nyans.

Men om ni vill lämna förslag, gör det gärna på alla färgerna.

Gunnnar!

Nu är det jul igen :rofl:

(småpille pill i paint... huff)

bukej.jpg

Liknande trådar

R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
Gravid - 1år Kommer ofta upp mat igen när vi lägger ner bebis, trots att vi matat mer upprätt, tagit pauser för att rapa mitt i måltiderna, och...
Svar
1
· Visningar
287
Senast: falukorw
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
674
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 580
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar