Så ändras det färger igen?

Sv: Så ändras det färger igen?

Nu blev det grönt också. :eek:

Det var coolt ju. :D

kl

Tycker det vita är alldeles för ljust och den röda färgen passar inte alls till de övriga. :crazy: Blir alldeles för yr.
Hoppas Gunnar hitatr någon bra kombination snart! :idea:-lampa

Det här vore ju det mest ultimata! :love:

rosabuke.jpg

Lite för rosa... men en stund på eftermiddagen var det en väldigt trevlig rosa kombination här...

Haha, underbart med ROSA :rofl:
Undrar vad killarna från SH skulle tycka om de kom till buke och allt var i rosa? :angel::D

Sitter 70 cm från skärmen och det gör ONT i ögonen! Mina ögon klarar inte denna färgskala.

Knapplån

Saknar små dalande snöflingor i bakgrunden... ;) (det var det på originalförslaget ju! :angel:)

Ja, det vita är lite vitt... men det är "juligt"!!! *gillar*

*kl*
Jahapp, här var det julpyntat :rofl:
Ser ut som en gran lagt sig över skärmen :rofl:
Kul med lite variation i alla fall :angel:

kl

Tycker det vita är alldeles för ljust och den röda färgen passar inte alls till de övriga. :crazy: Blir alldeles för yr.
Hoppas Gunnar hitatr någon bra kombination snart! :idea:-lampa

jag som för övrigt är sjukskriven av yrsel kan ju säga att jag blir tokigt yr av dom nya färgerna...älskar förändringar, men nu mår jag riktigt snurrigt.

Liknande trådar

R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
Gravid - 1år Kommer ofta upp mat igen när vi lägger ner bebis, trots att vi matat mer upprätt, tagit pauser för att rapa mitt i måltiderna, och...
Svar
1
· Visningar
287
Senast: falukorw
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
674
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 580
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar