Ryttarlicens

Kraxi

Trådstartare
Är det någon som har fått inloggningsuppgifter till sidan på SIF där man ska kunna köpa ryttarlicensen?

SIF uppmanade ju till att man skulle vänta med att köpa ryttarlicens om man kunde, så jag har väntat men nu har de ju skjutit upp det hela. Men det står att vecka 15, alltså förra veckan skulle de skicka ut inloggningsuppgifterna, men jag har inte fått några.

Ska tävla om 2 1/2 vecka så man börjar bli lite nervös över att de inte ska få igång systemet.

Sv: Ryttarlicens

Har inte heller fått något och verkar ju inte vara uppdaterat någon info om det. Väntar också på att köpa tävlingslicens, men jag har iof ingen tävling inplanerad ännu så ingen jättebrådska för mig....än...vet ju aldrig när man kommer på att man vill ut på banan....

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
531
Senast: Mli
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 330
Senast: Sassy
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 194
Fritid Jag överväger starkt att införskaffa en elcykel för att kunna cykelpendla till jobbet i veckorna istället för att behöva betala en...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
4 737
Senast: Caoimhe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar