Ryttarfest?

J

Jonna86

I sommar ska vi arrangera ponnymeeting i hoppning. En lokal tävling, som vi hoppas ska locka många ryttare. Har lite planer för att anordna en "ryttarfest." Kanske grilla på kvällen, tipsrunda, karoke..

Har ni nå förslag? Har ni varit på ryttarfest? Vad har varit bra/dålig?

Hoppas på massa tips och ideér!!

Sv: Ryttarfest?

Svarar lite snabbt så här mitt i natten :)
Jag har bara varit på en ryttarfest i mitt liv, men den var super!!
Det bästa var att alla från den arrangerande klubben (alla som var på ryttarfesten då...) "tog hand" om oss (fåtal) som inte kom därifrån.
I slutet av kvällen hade man ett helt gäng nya vänner, nästa dag var det jättehärlig stämning på tävlingen och det tycker jag är ett bra mål med ryttarfest :)

Vi fick också delas in i lag och gå tipsrunda. Det var frågor som "Vem är störst i munnen? Pelle, Kalle eller Olle?" och så efteråt fick då i det exemplet Pelle, Kalle och Olle tävla om vem som kunde ha flest gelehallon i munnen. Alla var med på varsin "tävling", superkul var det!

Liknande trådar

Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 913
Senast: Blyger
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 640
Senast: Cambrie
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 800
Senast: Wille
·
Ridning Jag har försökt leta efter information, men jag är nog dålig på att leta, alternativt så finns det inte så mycket lättillgänglig...
2
Svar
33
· Visningar
4 537
Senast: Pyrran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V