Ryttarfest på NM

V

Vildvittra

Är det nån som vet om det blir ryttarfest på NM och i så fall vilken dag det är (tippar lördag)? Är det bara för ryttare eller kan andra gå dit? Hur anmäler man sig och vad kostar det?

Festsugen Vildvittra

Me too! Men jag har ingen aning om när det blir... :D Fast för mig spelar det ingen roll. jag ska ju vara där hela tiden! :p

Skulle jag gissa på en dag så skulle jag bara anta att stora festen är på lördagen... Fast visst brukar det vara fest flera dagar på så stora tävlingar?

Synd att man inte kan komma på nm bara... :(

Hmm ja enligt traditionen borde ju stora festen vara på lördag, men rent logiskt tycker jag festen egentligen borde vara på söndagen - då har ju alla ridit färdigt och kan festa loss bäst de vill! :D

Varför kan inte du komma på NM? Var ju jättelänge sedan vi sågs ju... :crazy:

Partyschema för NM:

* Torsdag - Grillparty
* Fredag - Disco
* Lördag - Ryttarfest

Detta är enligt det preliminära schema jag precis har fått.

Hehe jag är på plats från fredagen INNAN det börjar tills måndagen efter finalerna! Så vi ses kanske där som sagt! ;)

Haha, jaa, men på söndan åjker ju alla hem så det är väl därför. Sen är det ju ändå inte så många av dom på festen som ska rida på söndan! ;)

Ska inte på NM efetrsom jag fortfarande är på island... :) Kommer hem 15onde... *supertiming*

Jag ska nog bara på finalerna. Ser ingen anledning att åka dit dom andra dagarna då Sigfus ändå inte ska starta med Rafn pga skadan han ådrog sig i hagen :(

Har i och för sig nära dit så dkulle jag ändra mig är det inte många mil att åka.

Anneli

Oj har visst legat på stranden för mycket :cool: här var det många svar.

Ok Båbbe, bra att veta preliminärt schema. Har du koll på mer (mina övriga frågor i org. inlägget)?

Vildvittra

Tyvärr har jag ingen aning om hur man köper biljetter etc... :crazy:

Gissar att det inte är mer bråttom än att man kan köpa biljetterna på plats om man är där från fredag 6/8... ;)

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 455
Senast: Amha
·
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
600
Senast: tara
·
Fritid Min plan A gick inte vägen då ett hotell i Gävle erbjöd inte spa-paket under sommaren, Högbro bruk hade inte nått som passa dom dagarna...
Svar
4
· Visningar
280
Senast: Entourage
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 671

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ratsit
  • 🎄Jul 2024🎄
  • Vad gör vi? Del CCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat