Ryttarens inverkningar i trav

drekaflúga

Trådstartare
Jag ska hålla ett föredrag på min utbildning i morgon om gångarten Trav och ryttarens sits och inverkningar (i trav alltså).

Vad innebär inverkningar (i trav) i detta sammanhang??

Jag har en teori om vad jag ska skriva men jag vill ha det bekräftat av Buke almighty:bow:

Sv: Ryttarens inverkningar i trav

Låter dumt att du går en utbildning där du ska hålla ett föredrag, och du inte förstår föredragets natur. Låter som att dom inte har utbildat så bra på din utbildning .... Är du osäker är mitt tips att du nästa gång frågar din lärare i god tid, så att du lär dig vad denne menar med den uppgift ni fått.

Buke almighty

:rofl: :rofl:

Hostade te över datorn i fnissattack - är kanske lite övertrött. :D

I övrigt håller jag med Elizette.

Håller med Elizette + om du vill ha igång en diskussion kring ett ämne som du sen ska hålla ett föredrag om, är det smart att starta en sådan tråd i god tid, så att folk hinner svara, diskutera och du hinner reflektera över vad folk sagt och sedan väva samman det med din egen teori. Detta hinner du inte om du startar tråden kvällen innan det ska vara klart.

Liknande trådar

Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 627
Senast: Freazer
·
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
34
· Visningar
4 393
Senast: Roxy
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 674
Hästmänniskan Här kommer en lång text... Jag är inne på att köpa häst men det blir troligen i sådant fall till vintern 2024/2025. Men, jag har vissa...
2
Svar
36
· Visningar
3 478
Senast: Johannna1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar