Ajdå. Vad händer med zonen om de tar sig in där kan jag undra lite.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ajdå. Vad händer med zonen om de tar sig in där kan jag undra lite.
Zonen klarar sig säkerligen.Ajdå. Vad händer med zonen om de tar sig in där kan jag undra lite.
Ja men människorna där. Och om nedfallet rörs upp/nåt händer där.Zonen klarar sig säkerligen.
Helt ärligt tror jag det är av mindre intresse för Kreml.Ja men människorna där. Och om nedfallet rörs upp/nåt händer där.
Verkar som om ’ambassadpersonal eldar i trädgården’Och det är ordentligt med rök som kommerfrån den ryska ambassaden i Kiev.
De kanske eldar upp känsliga dokument.Verkar som om ’ambassadpersonal eldar i trädgården’
Absolut. Fast i det här läget skickar det litet andra signaler, imho.De kanske eldar upp känsliga dokument.
Det gjorde väl svenska ambassaden i Kabul innan de evakuerade, om jag minns rätt.
Det kanske var att ta i, den här slutsatsen.Det verkar som om operation Ta Donbass har påbörjats.
Det var ungefär vad jag menade, men med en diplomatisk omskrivning.De kanske eldar upp känsliga dokument.
Det gjorde väl svenska ambassaden i Kabul innan de evakuerade, om jag minns rätt.
However,Det verkar som om operation Ta Donbass har påbörjats.
Tack. Måste skriva av mig nånstans.Känns fel att gilla dina inlägg @Jeffery , men jag uppskattar dina summeringar.
Största omedelbara smällen räknar jag med sanktioner som innefattar energi. Helt plötsligt går Tyskland från underskott till akut kris och kommer att betala mycket för sin energi från Norden.Kanske redan tagits upp, men.... Mamma ringde och sade att om Ryssland nu går in i Ukraina, så kanske det kan drabba priser på mat och annat.
Vad i så fall? Vad bör man bunkra innan det tar slut? Toapapper?
Största omedelbara smällen räknar jag med sanktioner som innefattar energi. Helt plötsligt går Tyskland från underskott till akut kris och kommer att betala mycket för sin energi från Norden.
Det går inte att köra mer än full export på utlandsförbindelserna så det innebär samma sak som i december, höga elpriser men förhoppningsvis lägre efterfrågan än det var då pga varmare väder, fast det beror ju lite på hur det går med jobbet Oskarshamn 3.Och den dumma frågan från en stadsbo; Vad innebär det för oss vanliga? Allt kräver ju el idag.