Ryska araber!

Sv: Ryska araber!

Men Pamir, han är väl riktigt gammal, står han fortfarande för allmän avel??

aha själv har jag ju inte hört nåt alls, jag försökte hitta info om Pamir för ett par år sen men gav upp då jag inte hittade någon på nätet :(

*nätnörd*

aha själv har jag ju inte hört nåt alls, jag försökte hitta info om Pamir för ett par år sen men gav upp då jag inte hittade någon på nätet :(

*nätnörd*

Jag är ockasa en nätnörd. Pamir finns pa nätet. Och han betäckte förra aret. Minns att jag sag en betäckningsrätt med Pamir till salu för "reducerat pris" pa arabgalopp förra aret.

Pamir absolut.
Sambist (Balaton - Stihia/Topol) finns på semin 2008.
Har brådis nu - återkomer!

Våran har lite ryskt i sig med. Inte mycket. Vet faktiskt inte alls hur mycket han har.

tyvärr har just en av våra mest ryska hingstar avlidit, nämligen VOLKALIST SU , 25 år gammal. Sorgligt för ägarinnan och sorgligt för aveln eftersom han inte fick den uppskattning hans blodslinjer förtjänade.

*kl*

Vokalist fick ganska dåliga poäng på avelsvärdering så det kan ju kanske ha något med saken att göra. Men givetvis jättetråkigt för hans matte att han gått bort.

Danmark har en del ryska hingstar om man kan tänka sig att åka lite.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 150
Senast: Piaff
·
Samhälle Om det är så varför säljer (och skänker ) vi då ut vår elproduktion till Kina? En retorisk fråga man behöver fundera över: Vad är...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 549
Senast: Inte_Ung
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
533
Senast: Nikan
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 713
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka