Rymmande shettis?

Oj då :eek: Det är ju annat när stora hästar rymmer,kanske inte som shettisen som lugnt traskar iväg för att beta på grannens gräsmatta :D

haha, de där med antennerna lät grymt ju! Men om det inte finns ngt annat att göra så... :)

å om inte antennen funkar va 17 gör man då... en kompis har en rymmar kung.. totalrakad sommar som vinter för att få minimalpäls.. å så jätte antenn ser ut som en teletubbie..

de enda som har hjälpt är att släppa han i tät trästaket.. men de står han å trycker på tills de knakar.. som tur var så ger han upp innan de knakar sönder.. men nån dag knkar de väl sönder å då.. *rysa* men som de är nu så står han i stoooor gräshage så snart ringer väl bonden å säger att han är på rymmen igen.. *sucka* börjar bli tråkigt när e ringer för 4-5 gången per dag..

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 114
Senast: Juli0a
·
Hästhantering För 1 år sedan köpte jag en ny häst. Hon gick igenom besiktningen utan anmärkning och förra ägarna sålde henne pga att hon inte trivdes...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 539
Senast: Badger
·
Hästhantering Jag har en unghäst som backar ur transporten så fort jag försöker stänga bommen. Vi har tränat MYCKET, minst 2 gånger i veckan under fem...
2
Svar
21
· Visningar
2 629
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 674
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Scenföreställningar