• Avel
  • Trådstartare Trådstartare demoy2001
  • Startdatum Startdatum
D

demoy2001

jag undrar är det någon som vet stammen på Nicolas G 423 och lite mer om honom bilder och poäng och avkommor osv
hittar inte den hingsten

Sv: Russavel

Enligt allbreedpedigree är han e. Indus ee. Mio eu. Doris
u. polly ue. Pågen uu. Tjorven uue. Tjelvar, resten kan du ju söka själv om du vill.

Annars är blå basen och den där finska sidan som jag alltid glömmer namnet på ett bra tips, om någon annan kommer på vad den heter?

För bilder och sånt kan du prova www.gotlandsruss.ifokus.se, de som finsn där är jättekunniga på stamamr osv. och brukar ha lite bilder liggandes

Sv: Russavel

Nicolas G dog i en olyckshändelse för ett par år sedan. Han användes en del i avel men har relativt få visade eller meriterande avkommor efter sig. Själv var han en välbyggd hingst, tror han fick 41 poäng när han visades vid avelsvärdering, men han var aldrig aktiv på tävlingabanan eller i utställningsringen vad jag vet.
Annars är tidigare tips användbara för att söka på hans avkommor och deras meriter.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 105
Senast: Piaff
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 660
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 597
Senast: ildiko
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
528
Senast: Nikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka