Rundsydda träns! *Tips & Bilder!*

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

Fire-Eye

Jag behöver er hjälp!

Har 700 kronor över nu och jag vill ha ett nytt träns!
Närmare bestämt ett rundsytt träns med BRED nosgrimma!

Är kär i H**ks GM apollon, men det är för dyrt!
Kom igen nu och hjälp mig någon! :bow:

Sv: Rundsydda träns! *Tips & Bilder!*

Neej jag blev inte riktigt såld på det..
Vill ha bredare!
Fint annars!

Hubertus rundsydda är billigt och mycket snyggt!

:laugh:

Senast ändrad av en moderator:

Hmm.. hittar bara ett som kostar 1495..
Antar att det inte är det du menar? :p

Jo det är bara det som hubertus har i rundsytt för 1495:- fast nosgrimman är inte bred på deras tyvärr.

Tror tyvärr du får svårt o hitta ett med en så pass bred nosgrimma för det priset om det ska va rundsytt. Det skulle va om du köpte ett rundsytt träns men byter nosgrimma till en bredare. För rundsydda träns kan du hitta för det priset fast då brukar nosgrimmorna va ganska smala.

Hansbo har ett kandar som heter Highlander. Där kan du plocka bort ena sidostycket o ha det som träns. Och den nosgrimman är väldigt bred.

Skickar med en bild där jag har satt dit en helt vanlig ej rundsydd nosgrimma på ett rundsytt träns. Tycker inte det ser så jättefult ut:p

1357.jpg

Gud vad fint!
Vad är det för träns?

:bow:

Hubertus:D och nosgrimman är oxå Hubertus fast den har tyvärr utgått:mad:

Jag har bild på Highlander kandaret oxå någonstans bland mina bilder. Har ju mani på rundsydda träns så jag har väl typ över 10st
surpris6.gif

c024.gif
Fasiken jag måste nog gå i terapi tror jag:D

Här är det, kostar precis under 700 tror jag det va.

trns048.jpg

Ett sånt här har jag bytt ut nosgrimman på till en bredare, där är det orginalnosgrimman på. Kostar under din budget.

IMG_3631.jpg

Senast ändrad:

Såg ett riktigt snyggt i går på nätet runt 700 SEK, men det fanns bara i svart, vilken färg vill du har ? Ska försöka hitta de igen. Hade de funnits i brunt hade jag slagit till direkt....

Åh bilder!
Terapi behövs inte... Rundsytt-begär är fullt normalt! :D

Åh jesus vad fint det översta var!
HELT såld! :eek::love::love:
Kan inte hitta det... :(

Långnos; Ska kolla, tack! :bow:

Charlotte_1975; Helsvart vill jag ha! :love::bow:

Ett hansbo classic har jag oxå det ser ut så här men jag har bytt pannband, tyvärr tillverkas dom inte längre så har du tur så hittar du nåt begagnat:
IMG_1990.jpg

IMG_3576-1.jpg

Och här är bild på Hansbo highlander kandaret som jag visade överst i förra inlägget, det finns i affärerna nu:
highlanderkandar.jpg

Du kan ju ta bort ett sidostycke så blir det ett träns:idea:

Senast ändrad:

Åhh jisses vad fint! :)

Det sista är också jättefint, men har tyvärr bara hittat för runt 800 kr...
Vet ni om det finns billigare någonstans? :bow:

Och här är bild på Hansbo highlander kandaret som jag visade överst i förra inlägget, det finns i affärerna nu:
highlanderkandar.jpg

Du kan ju ta bort ett sidostycke så blir det ett träns:idea:

Jag har ett Hansbo Highlander. Det är inte ett "äkta" rundsytt, utan du har sömmar utifrån. Dvs - det är inte sytt och sedan vrängt. Svårt att förklara. Jag är ändå väldigt, väldigt nöjd med mitt. Det är så nätt och fint - inåtvända spännen i silver och knäppning i nacken. Väldigt mjukt vadderat nackstycke. Passar min nätta lilla dam perfekt :)

Jag har bytt ut pannbandet mot ett svängt OS-pannband med stora stenar...

Senast ändrad av en moderator:

KL
Ja precis, man ser det ifall man klickar på bilden o får den större.

Har du bild på ditt med pannbandet när det sitter på?:laugh:

Jag är sämst på att fotografera. Har inte ett enda snyggt foto på hästen... Det är skam. Skall genast engagera dottern att plåta i helgen när vi kan vara utomhus dagtid :D Har 3 blingade pannband, Sabreträns med böjt OS-mesh i kristallklart (dressyrar med det), egentillverkat med vita pärlor och strassrondeller (snott modell rakt av från OS :angel: - används vid hoppning, blingbling och M&N pullarnosgrimma *hahahah*) och sist då Hansbo Highlandkandar med böjt OS-pannband och klara stora swarowskikristaller. Klart man borde plåta.....

*kl*
Då denna tråd tenderat till att bli: jag vet var man kan köpa - pma mig så låser jag tråden. Vill man annonsera/efterlysa saker finns annonsforumet.

/b_a_l, moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 322
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 636
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 517
Senast: Gunnar
·
Ridning Hej! Jag behöver tips på en hållbar, sund och frisk hästras... Jag ska köpa häst igen och har endast dåliga erfarenheter av...
2
Svar
31
· Visningar
3 249
Senast: Karoliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar