här är lite info om hur man kan göra
Forsokte gora detta med min ledsna Alocasia och upptackte att roten redan ruttnat bort
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
här är lite info om hur man kan göra
Säger avokado med reservation på att jag aldrig grott dom andra alternativen så jag har ingen aning om hur dom ser ut XDVad är det här egentligen?
Visa bifogad fil 84412
Avokado? Äpple? Plommon? Dadel? Hmm vad kan jag mer ha petat ner?
Visst ser det ut som avokado? Jag petar ner för mycket kärnor helt enkeltSäger avokado med reservation på att jag aldrig grott dom andra alternativen så jag har ingen aning om hur dom ser ut XD
Åh, rea var?!
Nu har dom rea på dragon scale igen. Passa på att kolla online!
Då frågar förstås den bättre halvan om jag inte redan har en?
Jo, men nu har jag två!
svärmorstunga?Skulle vilja ha tips på en hög och smal växt som dessutom skulle trivas i en hög och smal kruka? Ska stå på golvet på ett ställe som är ja…smalt
Inte så mycket utseendekrav i övrigt. Växten skulle stå precis vid ett fönster i västerläge men blir inget direkt solljus alls pga annat utanför fönstret.
Skulle vilja ha tips på en hög och smal växt som dessutom skulle trivas i en hög och smal kruka? Ska stå på golvet på ett ställe som är ja…smalt
Inte så mycket utseendekrav i övrigt. Växten skulle stå precis vid ett fönster i västerläge men blir inget direkt solljus alls pga annat utanför fönstret.
@Stefffie @Jordgubben från Skåne
Tack! Jag har funderat på bägge men jag har bara sett dem som rätt små? Så det skulle se töntigt ut om de stod på golvet Men de går alltså att få högre men fortfarande smala?
Peperomia obtusifolia green gold?Vad har jag köpt? Det är ljuset som får den att se gul ut, i verkligheten är den mer vit.
Visa bifogad fil 84575
Men tusen tack! Det måste vara den.Peperomia obtusifolia green gold?