Rumsrent marsvin?

R

rulana_korsbar

Hej!
Har hört att det inte ska vara omöjligt att göra marsvinen rumsrena. Hur i hela fridens namn gör man?! Mina kissar och bajsar på allt och alla, börjar bli klart tråkigt... :confused:

Tack på förhand...
/tilla, lasse & anna

Sv: Rumsrent marsvin?

Tja, jag satte ut små hörnlådor på golvet och de fattade vinken på en gång. Jag har de inte heller uppe i knät längre än 15-20 minuter, för då vet jag att den ena måste kissa. De visar ju när de bli kissnödiga, så sätt ner de direkt i buren eller toalådan när de visar att det är dags.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
1 223
Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
1 051
Senast: bobbbo
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 967
Senast: Anonymisten
·
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 141
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar