Rumptråd!

Nebraska

Trådstartare
Tycker vi gör en bildtråd på världens vackraste utsikt ;).
Bilden är på mitt tvåårsto e:Super Light

P1000572.JPG

Sv: Rumptråd!

chimaira0809b.jpg

Detta är rumpan på ett tre månader gammalt stoföl!
Hon lever inte längre Chimaira f 2003 e.Tony Oaks u. Persos Chilli. Inte i vagn förstås, men jag tycker den är väldigt välmusklad för att vara på ett stoföl!

chimaira0809b.jpg

Detta är rumpan på ett tre månader gammalt stoföl!
Hon lever inte längre Chimaira f 2003 e.Tony Oaks u. Persos Chilli. Inte i vagn förstås, men jag tycker den är väldigt välmusklad för att vara på ett stoföl!

De må jag verkligen hålla med om .. denna rumpa var välmusklad :D Jag har dock inte sett så mkt fölrumpor i min tid men ;)

Dessa två rumpor är dom snyggaste jag har sett ;) Ponnyrumpan sitter dock på en ngt rund ponny på bilderna :angel:

DSC00221.jpg

20juni202.jpg

Jag blev tvungen att snoka redan på en sommarbild som passar dagens vinterregn... :p :love::love:

DSC00743.JPG

:love::love:

härlig sommardag :)

och nej, hästen är inte pyttepytteliten, o bilden är inte knasig :D
det är extra långa skalmar på vagnen, specialbeställd åt Blessings (stora)lillebror

das_131006801.jpg

Två storumpor! ;) Den svarta tillhör Tiffany S.R. (e. Easy Lover) och den bruna på två bilder tillhör Rocky Value (e. Muscles Yankee). :)

Måste dock säga att den snyggaste rumpan jag suttit bakom tillhörde en häst jag körde på min praktik hos Lutfi Kolgjini, nämligen Ridgehead Cahore. :love: Tyvärr så var han dock alldeles för pigg för att jag skulle våga dra fram mobilen och ta en bild! :D

..och här är rumpan på duplicator som just kom ur sin konvalecens ( för flera år sen)

19237372.jpg

32081497.jpg

32081495.jpg

Vilken tur;)
Då får ni se framsidan också:angel:

(Maya Mystica e: Express Lavec med mamma Copy L.J. e: Copiad)

Får inte in bilderna......

Senast ändrad av en moderator:

Sååååå härligt att kunna köra!!! :love::love::love: Det har jag alltid velat lära mig, men aldrig fått tillfälle till. Jag är jätteavundsjuk på er allihop. :laugh:

Äh det är ju så små rumpor i den här tråden!

Här är en riktig rumpa :D

Nyakameran010-3.jpg

Och den vackraste ridbild jag vet... min foderhäst Blossom och sambons systerdotter försvinner in i skogen. Två rumpor på samma bild!

Sommar2007032.jpg

Väl medveten om var tråden ligger kan jag väl avslöja att jag hade TÄNKT visa bild på kallblodstravaren Granfaksas vältrimmade ändalykt men hittade inte bilden... så ni fick tvenne shirearslen i stället så får jag återkomma med vackra Faksanrumpan!

Så till sist - världens vackraste travhästrumpa :love:

Kallblodstravaren Granfaksa på tur med två fnittriga fruntimmer i rockarden och en varmblodstravare på släp bakom. Men hon jobbar på snällt trots allt ståhejet!

Vinter2010006-4.jpg

Liknande trådar

Hemmet Mobilberoende-tråden fick mig att tänka på att jag i princip varje dag fastnar i mobilen direkt på morgonen, en vana jag gärna blir av...
Svar
12
· Visningar
430
Senast: Rugge
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ibland funderar jag på om det inte vore vettigt att bo någon annanstans egentligen. Någonstans där vädret är bättre, politiken är mindre...
2
Svar
30
· Visningar
1 920
Senast: Mineur
·
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
645
Senast: MiniLi
·
L
Mat Först så förlåt om dethär är en lite konstig fråga! Men jag bara skulle tycka att det var intresant att veta hur andra tycker. Men om ni...
7 8 9
Svar
167
· Visningar
8 203
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025