Rullator vs rullskidor

Sv: Rullator vs rullskidor

hahhaa men lilla tanten, snacka om snopen hon måste ha blivit, fullt fokuserad på att bara gå rakt fram :D

Det kunde ju ha slutat SÅ illa men jag är grymt imponerad av åkarna, väldigt bra gjort. Fast tävlingsledningen borde haft bättre kontroll, det där ska liksom inte få hända...

Det kunde ju ha slutat SÅ illa men jag är grymt imponerad av åkarna, väldigt bra gjort. Fast tävlingsledningen borde haft bättre kontroll, det där ska liksom inte få hända...

Håller med. Man undvik tradgedi genom att åkarna var så uppmärksamma (de som låg längre bak i klungan hade ju i princip ingen sikt framåt, och tempot var högt).

Liknande trådar

Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 469
Senast: IngelaH
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har faktiskt funderat över hur mycket värde jag har av att dokumentera mina ridlektioner här på bloggen. Ska jag verkligen fortsätta...
Svar
0
· Visningar
467
Övr. Barn Jag har två barn i ålder 7 och 8, båda går i en liten skola med gott om lärare och engagerade föräldrar. Det kunde ha varit helt...
2
Svar
39
· Visningar
5 685
Senast: lundsbo
·
  • Låst
Äldre Haha, nej, riktigt så barnslig är jag kanske inte. Men rent teoretiskt. Jag har blivit bjuden på "klassfest" för alla som gick...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
20 821
Senast: ullo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar