Rullar sig i skit

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare puman_22
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 187
P

puman_22

Har en liten Rottis valp på 6 månader som några gånger rullat sig i bajs. Om det varit andra hundars bajs eller om det kommit från något annat djur vet jag inte, men äckligt är det :crazy:. Blir duschen direkt vilket han tycker är kul eftersom han älskar att duscha :D. Gör era hundar likadant eller är det bara min pajas som vill vara en lortgris? :confused:

En hund jag känner tycker att det är skoj att rulla sig i dassresterna. Luktar riktigt fräscht måste jag säga ;)

Min hund gör det. Gärna i hästbajs. Ja g har hört att det är för att markera revir. De gnider sin lukt ovanpå den bajset.

MIn hund får jag nästan alltid bada efter att han varit med i stallet...
han hittar både skit ute i skogen, kattskit runt stallet, och hästskit :smirk:

Jodå, min 8-åring (!!) gör det emellanåt när vi är ute. Nu var det tack och lov ett tag sen, men äääckligt är det!

Liknande trådar

Hundträning Jag tog emot en omplaceringshund för två månader sedan, en tik som snart är fem år. Hon har levt hela sitt liv hos uppfödaren och fått...
Svar
8
· Visningar
971
Senast: Blyger
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 491
Senast: Otherside
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 547
Senast: Ragdoll
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla... 2 3
Svar
42
· Visningar
6 321
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka