Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag skulle också tro att det är att han fått för få ston. Sen tror jag att Waldhof dessutom tar loss en del kapital för att kanske få in en ny stjärna? De har uppenbarligen ett bra öga för fina hingstar och enligt mig har de haft det bästa hingstprogrammet de senaste fyra åren.
Jag tror ju som många andra här att bristen på ston avgjorde saken,det var väll en bättre affär att sälja honom än ha honom hemma till avel. Kanske funkar det bättre i Danmark. Sedan kan man ju hoppas att det kommer någon ny spännande hingst till oss här i lilla Sverige istället.
Hästmänniskan Ja, nu lät det kanske som att jag förväntar mig en perfekt häst. Så är det verkligen inte. Men den ska inte ha en pågående skada eller...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.