Rubinrot såld till Danmark.

FadeAway

Trådstartare
Enligt heste-nettet är han såld till Stuteri Priess och är även med på deras sida över hästar till salu.

Sv: Rubinrot såld till Danmark.

Jag skulle också tro att det är att han fått för få ston. Sen tror jag att Waldhof dessutom tar loss en del kapital för att kanske få in en ny stjärna? De har uppenbarligen ett bra öga för fina hingstar och enligt mig har de haft det bästa hingstprogrammet de senaste fyra åren.

Tråden är grovstädad pga ryktesspridning.
Saker som inte är officiellt bekräftade låter vi bli att diskutera här.

moderatorn

Jag tror ju som många andra här att bristen på ston avgjorde saken,det var väll en bättre affär att sälja honom än ha honom hemma till avel. Kanske funkar det bättre i Danmark. Sedan kan man ju hoppas att det kommer någon ny spännande hingst till oss här i lilla Sverige istället.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 225
Senast: Juli0a
·
Hästvård Jag har en skimmel hemma, och som de flesta andra skimlar har hon knutor. Jag har mest hanterat det enligt modellen att hålla koll så...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
11 396
Senast: Anna-Bella
·
Avel Skulle vi inte kunna ha en tråd där vi länkar alla sidor vi vet där man kan hitta tävlingsresultat/bedömningsresultat/tidigare avkommor...
2
Svar
20
· Visningar
5 299
Senast: Gabby_Ossi
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 972

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Lymfangit
  • Vi som letar häst II
  • Födda -21