Rottis Kennlar

E

Ecs

Går o fundrar på att skaffa en Rottis.
Har gått i dessa funderingar länge nu.
Men eftersom jag inte är så insatt i just aveln runt rottisen så undrar ja om det finns någon som vet vart dom riktigt bra kennlarna finns??

Ska man köpa ska det komma från dom bästa uppfödarna.

Jag o min lilla Schnauzertik behöver en kompis ;)
 
Sv: Rottis Kennlar

Fandangos. Där finns det rottisar som går att jobba ordentligt med. Mer osäkra alternativ är Masatis och Kulla Gullas.
 
Sv: Rottis Kennlar

Finns Fandangos fortfarande? Jag har försökt hitta dem på nätet men inte lyckats.
 
Sv: Rottis Kennlar

Jag tror inte ens de har hemsida så det blir svårt att hitta dem där. Däremot registrerades valpar därifrån både 2005 och 2006 så jag skulel bli förvånad om de lagt ned.
 
Sv: Rottis Kennlar

Åh, vad synd. Det hade varit en rolig sida att kolla runt på.
 

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
981
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 654
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 803
Senast: Hermelin
·
R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 299
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp