Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stisse skrev:* jag tror att jag lånade min egen knapp*
OJ OJ......Bränn-HETT ämne!
Det är svårt att hålla sig "i" tråden he, he.
Å en del killar det i brallan på
Tack till alla som svarar FORTSÄTT GÄRNA att svara JA eller NEJ
på frågan.
Det är viktigt..........ETIK....är.......VIKTIGT.
malinsky skrev:Men du skrev att iom att det KAN vara tvång skulle det vara förbjudet. I det här fallet är varken tidelag eller sex förbjudet.. (jag drar bara det till sin spets)
Kicki_J skrev:Kan du enkelt svara JA eller Nej???? Inget mitt emellan tack!!
Eller motsatt sig en lagstiftning. Det ena innebär per automatik inte det andra.Stisse skrev:Då så många trådar handlat om ämnet och flera här inne har försvarat tidelag med "näbbar och klor".
Stisse skrev:Det är svårt att hålla sig "i" tråden he, he.
Å en del killar det i brallan på
Nu så måste frågan klargöras!Stisse skrev:Gillar man petting light mellan djur och människa så svarar man JA,
vill man inte svara så gör man inte det.
Det är en ganska enkel fråga!!!
Nej vad ser du det någonstans?Tölva skrev:I ditt första inlägg pratar du om "hur vi ska kunna få en lag mot detta eller inte"
Se mitt tidigare svar.Tölva skrev:Så, på vilket sätt kommer du att använda svaren du fått?
Det är frågan om vad DU, just DU känner frånInte_Ung skrev:Nu så måste frågan klargöras!
Är frågan om JAG gillar djursex eller om jag accepterar att andra gillar det och kanske t.o.m. utövar det?
Nej så mångfacetterad är du inte.Inte_Ung skrev:Men du förstår att jag är så mångfacetterad att jag känner en massa olika saker på en gång.
Jag vill inte själv ha djursex.
Och jag vill inte förbjuda andra att ha det.
Jag är inte så enkelspårig och kortsiktig att det kan bli ett klart ja eller nej, jag ser alltid saker i deras förlängning och konsekvens.