Rosa hund?

Sv: Rosa hund?

Jo förstod väl att de va nått sånt. Men VAAAAAAAAAARFÖR Vaaaaaaarför gör man nått sånt :crazy:

är inte det rätt vanligt på pudlar (utomlands) att det färgas rosa eller blå?

På djuraffären där jag bor så kan man få hunden färgad.
Tror att de hade fått ett testparti med hårfärg för hund.

Min jycke var rosa många gånger, och blå.
Men det var för att han lagt sig mot ladugårdsväggar, nymålade väggar och så hade han ett mockahalsband som färgade av sig när det blev blött. Då var han länge helt rosa i den långa pälsen framtill och alla trodde att jag hade gjort det med flit. :D

Hur var det nu med barbie-syndromet?

kanske någon borde ge henne en docka att leka med istället.

Dille på rosa helt enkelt, synd om hunden, ser bara fjantigt ut. Var det inte Barbara Cartland som också hade rosa på både hår, kläder och på allt i hemmet? Skulle få en skrattattack om jag mötte en rosa hund ute. Jaja, jag säger då det.......

Tror i och för sig inte att hunden bryr sig. Människor har ju länge ändrat utseendet på våra djur för att de ska passa oss. De görs prickiga långhåriga och krulliga allt efter vad vi beahagar. De avlas ju till och med på defekter som hårlöshet och för mycket skinn mm och då tycker jag att lite harmlös hårfärgning inte betyder så mycket.

Liknande trådar

Övr. Hund Hundägare nuförtiden ringer veterinären för hunden ätit några tomater, riskakor eller chips och åker raka vägen och kräker hunden om den...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
5 505
Senast: monster1
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
777
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 906
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 937

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka