Röntgen av bakhasor

alice

Trådstartare
Jag undrar helt kort, eftersom jag blir bortkopplad från strömsholm, vad en röntgen av båda bakhasorna kan gå lös på? Ungefär?

Tacksam för svar!

//Alice

8-1200 kanske.....första bilden är alltid dyrast, sen är det nog olika priser från klinik till klinik..

Där jag har varit fick man betala för fyra bilder, det var ett "paketpris". Om jag inte missminner mig kostade det runt tusenlappen. Sedan kostar sedering lite också.

Jag röntgade min hästs för ca 1,5 år sedan. Det gick på 2500 kr inkl allt. Då gick själva röntgen på runt 1000 lappen. Men sen tillkommer ju arbetsprov, sedering, klinkavg, material mm

Tack för alla svar! Det verkar variera alltså. Det återstår och se hur mycket det går lös på....

//Alice

Liknande trådar

Hästvård Köpte en häst för ett halvår sedan. Besiktigad ua vid försäljningen, ingen röntgen gjordes. Efter ett par månader uppmärksammades...
Svar
17
· Visningar
1 534
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
719
Senast: tara
·
Katthälsa Hej, I förra veckan hittade vi vår fina hankatt Sigge påkörd i skogen. Då hade han legat och tryckt i 6 dagar. Vi åkte direkt till...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 217
Katthälsa Hejsan, har två katter på 7 månader som båda kastrerades i tisdags alltså nästan tre dagar sen nu. Hanen är helt normal förutom att han...
2
Svar
20
· Visningar
1 216

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Misstänkt rävskabb
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat