Ronja spelet

Sv: Ronja spelet

Men kan du hjälpa mig genom att säga hur du hittade honom i grottan/källaren så kan jag komma vidare och kanske jag vet hur man hämtar vatten :)
 
Sv: Ronja spelet

Om du hjälper mig genom att säga hur du hittade honom i grottan/källaren så kan jag komma vidare och kanske kommer på hur man hämtar vatten? :)
 
Sv: Ronja spelet

Måste seriöst få reda på vad det är man använder för att få vatten för annars kommer jag ingenstans i spelet!!! Jag blir tokig!!! Snälla kan någon svara på detta!? Tack på förhand :)
 
Sv: Ronja spelet

Haha okej :P Man fortsätter att kolla runt i öpningärna/gångarna tills man kommer fram till en rund mur i mitten av rummet (liknar en brunn) och Birk finns då i 2 "hålet" från höger :) fortsätt testa dig fram så kommer du att hitta honom till slut ;)
 
Sv: Ronja spelet

OKej tack så jättemycket!! :D
När jag kommer på hur man hämtar vatten så hör jag av mig!!! :)

Tack än en gång ;D
 
Sv: Ronja spelet

Hej :)

Jag har kommit dit nu när man ska hämta vatten.
OCH JAG FATTAR INTE! :P

Man kan ju inte ta någon hink eller gryta eller något liknande för att man kan inte gå hem till borgen.

Om det är någon som vet hur man hämtar vatten så SNÄÄLLA svara :D
 
Sv: Ronja spelet

Vet någon hur man hämtar vatten till Birk och Ronja när dom ska leva i björngrottan? :) svara i så fall... tack :D
 
Sv: Ronja spelet

I filmen gör de väl en slags bär påse av djurhud som de bär från forsen... Har aldrig kommit så långt i spelet dock så jag vet inte
 
Sv: Ronja spelet

Haha okej :P Man fortsätter att kolla runt i öpningärna/gångarna tills man kommer fram till en rund mur i mitten av rummet (liknar en brunn) och Birk finns då i 2 "hålet" från höger :) fortsätt testa dig fram så kommer du att hitta honom till slut ;)

Har du hittat hur man hämtat vatten än?? :)
 
Sv: Ronja spelet

Haha jaa det har jag :D Jag har t.o.m klarat ut spelet :D
 
Sv: Ronja spelet

Åh, jag provade att starta spelet men allt gick förutom att ta/prata med saker, musgrejen. Himla trist.
 
Sv: Ronja spelet

Men :P Jaha ;)
Hur gjorde du då?? :) kan jag få din mail så att jag kan skriva till dig där ? :)
 
Sv: Ronja spelet

jag kommer ingen vart längre. Nu har gamla gubben öppnat luckan ned till källaren. men jag kan inte
komma ned pga att det är "för mörkt" hur ska jag fixa en eld ronja kan bära?
 
Sv: Ronja spelet

Men :P Jaha ;)
Hur gjorde du då?? :) kan jag få din mail så att jag kan skriva till dig där ? :)

Asså jag kan ju inte skriva i detalj hur jag gjorde för du måste testa dig fram själv men jag kan hjälpa dig lite :) när du ska hämta vatten går du till vyn med källan. Där får du leta lite med musen... Mer berättar jag inte ;)
 
Sv: Ronja spelet

Asså jag kan ju inte skriva i detalj hur jag gjorde för du måste testa dig fram själv men jag kan hjälpa dig lite :) när du ska hämta vatten går du till vyn med källan. Där får du leta lite med musen... Mer berättar jag inte ;)



Jag klarade det :) Men jag fattar inte hur man gör när dom ska svalka sig, jag går till älven, men när man går ner i älven så rammlar Birk ner och så ja, ska man hoppa på stenarna.. :P
 
Sv: Ronja spelet

Jag klarade det :) Men jag fattar inte hur man gör när dom ska svalka sig, jag går till älven, men när man går ner i älven så rammlar Birk ner och så ja, ska man hoppa på stenarna.. :P
har du kommit på hur man svalkar sig i älven?
 

Liknande trådar

Fordon Har en gammal, lite körd, 8 hk Yamaha i mycket bra skick. Köpte den ifjol och hade den hos en granne på service innan jag tod den ibruk...
Svar
2
· Visningar
238
Senast: tott
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 411
Senast: bollen__
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 278
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 137

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Glasögon
  • Parfym
  • Huslån vilken bank?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp