Ronja spelet

Sv: Ronja spelet

Nu har jag klarat spelet. Jag ville ju spela mer, men så bara var det slut :P
 
Sv: Ronja spelet

Snälla, finns det någon som vet hur man kan "fuska över" skidbacken? Det går inte att klara den asså.
 
Sv: Ronja spelet

Hur går jag ner i källaren? Det är vinter och Mattis sitter vid bordet. Källaren är öppen, men Ronja säger bara att det är "för mörkt där". Vad ska jag lysa upp med?

EDIT: Det var bara jag som var lite blind, hittade facklan nu :)
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Ronja spelet

Finns det ngn som vet hur man klarar sig från "De underjordiska"? Jag klickar för att hon ska gå samma håll som Birk men hon vänder sig bara om och säger: "Ja, jag kommer, jag kommer." HUR KLARAR MAN DET? :confused: Snälla svara på detta om ni vet!
 
Sv: Ronja spelet

Finns det ngn som vet hur man klarar sig från "De underjordiska"? Jag klickar för att hon ska gå samma håll som Birk men hon vänder sig bara om och säger: "Ja, jag kommer, jag kommer." HUR KLARAR MAN DET? :confused: Snälla svara på detta om ni vet!

Jag kom på det själv!! :p
 
Sv: Ronja spelet

Hur ska man göra för att svalka sig i älven?! :confused::confused: jag fattar det inte... man går ner i älven sen kan man ju bara hoppa på stenar... finns det någon som vet så snälla svara! :confused::confused:
 
Sv: Ronja spelet

*KL*

Mitt internet dog i morse, installerade in spelet på min laptop och lyckades spela igenom det. För första gången :D
Lär aldrig spela det igen, men har skrivit en "guide" hur man lyckas med alla svårigheter i min blogg (som jag inte kommer länka till här, moddsen blir nog inte så glada då) men den lär dyka upp i en googlesökning x)
 
Sv: Ronja spelet

Hej, jag har precis börjat spela och de har sagt till mig att titta i mattisskogen och nu har jag gjort det 1000 gånger. Hur ska jag göra för att kunna fortsätta? Jättetacksam för svar/hjälp :)
 
Sv: Ronja spelet

*KL*

Mitt internet dog i morse, installerade in spelet på min laptop och lyckades spela igenom det. För första gången :D
Lär aldrig spela det igen, men har skrivit en "guide" hur man lyckas med alla svårigheter i min blogg (som jag inte kommer länka till här, moddsen blir nog inte så glada då) men den lär dyka upp i en googlesökning x)

Hur får man upp Birk från Helvetesgapet? Har aldrig klarat det, varken när jag var mindre eller nu.
Försöker med skinnremmen, men det är som att hon inte vill använda den. Ska jag klicka på nått särskilt sätt eller?
 
Sv: Ronja spelet

Ställ Ronja vid stenen precis vågrätt med stenens baksida (så hon har den framför sig) och ta sedan skinnremmen.
 

Liknande trådar

Fordon Har en gammal, lite körd, 8 hk Yamaha i mycket bra skick. Köpte den ifjol och hade den hos en granne på service innan jag tod den ibruk...
Svar
2
· Visningar
238
Senast: tott
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 411
Senast: bollen__
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 278
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 137

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Huslån vilken bank?
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Glasögon

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp