N
NearlyBrainlessAmie
Sv: Roligaste/fulaste/bästa/konstigaste namnet
Vem är denne Björn Björkman?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fick lära mig "Tebaknaneilan" vet inte om jag lärde mig helt korrekt.
Men vad tycker ni om ”Miss Ulleröd”?? Vår finna ”Ulla” kunde knappt fått ett fulare namn enligt mig... Skulle varit ”Miss Ullared” i så fall!!! Hon hade ju startat när vi köpte henne så det gick ju inte att byta... Men hade det gåt hade vig nog gjort det, trotts att det skall betyda otur!
Tja kanske inte det vackraste...
Var fick de "Ulleröd" från?
Ingen aning...
När hon blivit betäckt och det diskulerades namn så blåvägrade jag att tillåta "Miss" och "Mr" namn. Kan inte hjäla att jag tycker att det är lite töntigt och fantasilöst....
Så vi kompromissade:
Hennes förstfödda heter ju Missil (Miss Il) för att lillebror sköt missiler i lumpen.
Nr2 Heter Missing (Miss Sing) efter Songline.
N3 Missmartin, baktanken va med franskt uttal efter som hon e efter HOMME D'HONNEUR. Men hon är uppkallad efter Kim Martin – hockey målisen som stjärnspelade när hon föddes!
Nr 4 är inte färdig reggad ännu... Men vi har våra funderingar, han e ett ricktigt litet frö efter Melmac...
*kompå* *pekar* Ulla o ja på min bild jue! *påpeka*
Ett av de fulaste är sillyfilly.
Jan Henry och Inge Bonus är väl inte heller så snygga namn även om de är orginella!!