Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske inte jätteroligt men varje gång det sker så tycker jag att det är lite gulligt. Bog klättrar på alla möbler och man kan hitta honom sovandes lite varsom helst. Här har han lyckats ta sig upp på vår höga säng för att sedan klättra till ett sängbord och vidare till mitt skrivbord.Har haft en riktig skitdag och behöver lite skratt
Har ni några roliga/knasiga historier om era hundar?
Hahaha!!Min första hund Bellman. En salig mix mellan Rottis, Golden, Labbe och Springerspaniel.
Jag hade varit ute på krogen och kom hem vid tvåtiden på natten. Vinter och byn på västkusten låg helt öde. Så Bellman fick gå lös.
Rätt var det var så försvann han in bland flådiga semesterlägerheter.
Jag ropade och ropade men ingen hund. Så såg jag att det lyste i en av lägenheterna på bottenvåningen. Altandörren var öppen och det lät som fest så jag kikade in.
Jodå, i en soffa mellan två tvålfagra ynglingar som varit trubaduer på stället jag varit på innan satt Bellaman och tiggde ostbågar.
Han hade bjudit in sig själv på efterfest och dessutom dregglat ner soffanVisa bifogad fil 134432
Heter man bellman såMin första hund Bellman. En salig mix mellan Rottis, Golden, Labbe och Springerspaniel.
Jag hade varit ute på krogen och kom hem vid tvåtiden på natten. Vinter och byn på västkusten låg helt öde. Så Bellman fick gå lös.
Rätt var det var så försvann han in bland flådiga semesterlägerheter.
Jag ropade och ropade men ingen hund. Så såg jag att det lyste i en av lägenheterna på bottenvåningen. Altandörren var öppen och det lät som fest så jag kikade in.
Jodå, i en soffa mellan två tvålfagra ynglingar som varit trubaduer på stället jag varit på innan satt Bellaman och tiggde ostbågar.
Han hade bjudit in sig själv på efterfest och dessutom dregglat ner soffanVisa bifogad fil 134432