Roliga men misslyckade bilder..

K

Kiowa_

Letade men hittade ingen tråd, så jag gör en egen..
Här får ni iaf lägga in bilder på era hundar, som KUNDE ha blivit så bra!

Jag börjar med den här: va ute i skogen och skulle ta bilder på hundarna för att använda till julkort. Den äldre hunden är jätte duktig och sitter stilla. Medans valpis inte riktigt gör det.. :angel:
Här skulle jag iaf ta ett kort på den äldre hunden, det tar nån sek. innan kameran tar kortet.. Jag såg att "jädrar det här blir ett bra kort!" men så kom det något i ilfart förbi, precis när kortet togs.. :smirk:

26930_1198058452.jpg

Sv: Roliga men misslyckade bilder..

Du kan inte kopiera länken till bilden om du är inloggad på din sida ( bilddagboken ) då kan vi andra inte se...

( tror att det är så iaf )

Haha, ser ut att säga "hej jag är drogad.."

:rofl::rofl::rofl:

GatLyktan

Haha, din bild var ju lite rolig (Lillan86) :rofl: Ser ut som om han säger "fotograferar du med den här :eek:?!" :angel: typ :P :D

ååååh, Jag har INGEN sådan bild. Jag raderar ju alla såliga bilder på datorn sen när jag lägger in dem. Pappa blir ju inte så glad sen när hans dator är proppfull med bilder, så jag får välja ut de allra bästa! ;)

hittade några fulsöta också :love:

dsc00906_1192546035.jpg

Så går det om man försöker tigga... ;)

dsc_0151_1153952518.jpg

dsc_0080_1152465849.jpg

picture_089_1176985751.jpg

Så skööönt att sträcka på sig. :D

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 722
Senast: fixi
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 166
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 677
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 360
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka