Sv: Rökning

Det ser ännu värre ut på insidan.

Usch, ja:(. Förstår ju att det är VÄLDIGT svårt att sluta, men jag är rätt säker på att stor risk för att drabbas av cancer, KOL, etc. hade fått mig att lägga av! För att inte tala om vad det kostar. Måste vara jättejobbigt att ha en sådan last att underhålla. Räcker med godis och vin, tycker jag...;)
 
Sv: Rökning

Be honom testa elcigg!! Min man som inte var minsta motiverad slutade på dagen utan gnäll när han fick sin första, heeeelt underbart tycker både han och jag! www.rökutaneld.se har som är.
 
Sv: Rökning

Måste vara jättejobbigt att ha en sådan last att underhålla
Ja, jag tänker samma sak! Jag skulle aldrig ens feströka av den anledningen, jag är alldeles för rädd för att fastna i nåt som jag sen inte kan ta mig ur. Bortsett från hur dyrt det är så skulle jag aldrig våga röka i och med hälsan. Bara jag ser folk som röker så lider jag med dem för vad de gör mot sig själva.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
676
Senast: miumiu
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
23
· Visningar
1 590
Senast: super
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 586
Senast: Shaggy
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 328

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp