Varför människor gör saker de vet är farliga på något sätt.Vilken grundläggande kunskap då?
Att rökning är ett missbruk?
Det visste jag sedan länge, men det är nästan inga rökare som erkänner det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför människor gör saker de vet är farliga på något sätt.Vilken grundläggande kunskap då?
Att rökning är ett missbruk?
Det visste jag sedan länge, men det är nästan inga rökare som erkänner det.
Att jag är arisk och att det handlar om ras.Vi verkar vara flera som delar den upplevelsen.
Det andra?Det kanske är ett tecken på att du bör fundera över varför du uppfattas så, om det inte är din avsikt.
Nyttan är ju att man inte orsakar någon eldsvåda, dödar någon astmatiker eller får KOL.
Det borde väl räcka som positiva effekter?
Jaha.Vad som är "redigt osmakligt" kan diskuteras. En del av dina inlägg i den här tråden lär platsa där.
Det är nog det viktigaste.Jag orsakar ingen eldsvåda pga min rökning.
Tror inte att jag dödar någon heller.
Att jag är arisk och att det handlar om ras.
Det vet jag faktiskt inte varifrån som det kommer.
Det andra?
Du jag kan ändå inte umgås med rökare som röker på mig, det skulle döda mig.
Så vad har jag att förlora?
Om de håller sig undan från mig så är det säkrare för min överlevnad.
Det ironiska i det hela är att du säger det till en mänska som annars gnäller över just rökare som inte håller avstånd. Men problemet kanske är att jag inte påstår att de har låg IQ för det.Det spelar ingen roll.
Det är din "Jag skiter i vad andra tycker" attityd som ger svaret.
En rökare med den attityden kommer att förpesta luften för andra.
Ja dåligt säkerhetstänkande har alltid förbryllat mig.Varför människor gör saker de vet är farliga på något sätt.
Det är inte jag som påstår det utan forskningen som visar det.Men problemet kanske är att jag inte påstår att de har låg IQ för det.
Snälla få mig inte att citera typ femtielva av dina inlägg i den här tråden.Det är inte jag som påstår det utan forskningen som visar det.
Det är inte jag som påstår det utan forskningen som visar det.
Ja det är du.
Är det så?
Att 100% av alla barn dom dör i PSD har rökande föräldrar?
@Inte_Ung
Kan du verkligen inte se att människor är unika individer?
Märker du inte på sättet som dina inlägg tas emot att det kanske finns något i sättet du uttrycker dig på som går att jobba på?
Det är inte direkt utan indirekt.
Om du inte ser det så gör du inte, men jag får svar av det.
Jag vill inte peka ut dem, de är flera, då det skulle medföra så mycket ilska att tråden riskerade att låsas.
Och det vill jag inte.
Säger du det.Vad som är "redigt osmakligt" kan diskuteras. En del av dina inlägg i den här tråden lär platsa där.
Jodå det märker jag.Märker du inte på sättet som dina inlägg tas emot att det kanske finns något i sättet du uttrycker dig på som går att jobba på?