Tar gärna ett mail! Pm på vägJo, @gul_zebra jag hittade den i alla fall på min dator nu, så om du inte hittar och behöver den kan jag mejla den om du vill. Bara PM:a om det behövs!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tar gärna ett mail! Pm på vägJo, @gul_zebra jag hittade den i alla fall på min dator nu, så om du inte hittar och behöver den kan jag mejla den om du vill. Bara PM:a om det behövs!
Tråden känns bisarr. Jag misslyckades med min gymnasieutbildning på grund av sjukdom, inte brist på IQ. Jag var oförmögen att sluta röka p.g.a. att mitt liv var så jobbigt att ett rökstopp hade varit svårare än att bestiga Mount Everest. När livet blev enklare kunde jag sluta röka. IQ oförändrat under dessa scenarion. Jag har fortfarande ingen högre utbildning men är så sjukt tacksam över allt annat jag lyckats åstadkomma. Senast idag bubblade det i bröstet av lycka över vad jag lyckats åstadkomma (händer ibland när jag blir känslosam). Och inget av detta har med utbildning att göra. Att dra paralleller mellan bristen på utbildning, rökning och lågt IQ känns väldigt konstigt. Orsaker till att man fortsätter att röka kan ju bero på så många andra anledningar än lågt IQ. Och att man skulle vara misslyckad utan utbildning köper jag verkligen inte. Jag känner mig definitivt inte misslyckad, snarare tvärt om.
Och ändå så ställer du en fråga?Det här är det sista jag bemödar mig med att skriva, är trött på ditt trollbeteende i den här tråden.
Jag antar att de har ett nikotinmissbruk.3. Jag undrar hur du ställer dig till läkare som röker? Forskare, lärare, civilingenjörer? Hur är deras IQ?
Det skall jag gärna göra.@Inte_Ung forskning påverkar även meniskan, hett tips är att läsa om Jane Elliot klasskillnad(en?) eller liknande....
Resultatet av studierna kommer dock inte att påverkas av det.innan du ångrar fram om studier som visar på lågt IQ hos rökare.
Jag tar på mig hela ansvaret för det.men vill understryka att min trådstart inte gör någon koppling mellan IQ, utbildning och rökning. Inte på något sätt.
Svaret på den frågan är att den statistik som jag presenterat inte har med det att göra.Den del av mitt inlägg som faktiskt hör till tråden valde du att inte svara på.
Ett vanligt sätt är att tenta av någon färdighet om man har och få poäng för det.För att få ut slutbetyg och använda alla gamla kurser är man tvungen att vara klar innan 1/1 - 17 vilket jag omöjligt kan vara.
Svarar på OT då jag anser den viktig.
Ett vanligt sätt är att tenta av någon färdighet om man har och få poäng för det.
Ty något estetiskt ämne som sång, konst eller teater.
Ofta så har man någon talang som gör att det går att fixa snabba poäng på det viset.
Kanske kan man ett extra språk?